poniedziałek, 16 lipca 2012

Bitwa movie stars: AnanaseQ vs sasuke1245

Ostatnio dużo się dzieję na MSP że w ogóle nie zaglądałam w ranking coś ostatnio. Patrze a sasuke1245 ma już 25 level świadczy to też oszustwem że sasuke coś kombinuje. Byłam na prawdę zaszokowana jak weszłam w ranking a tu sasuke prawie by mógł być na 1 miejscu w rankingu. Ale będziecie jeszcze bardziej zszokowani jak zobaczycie jakie screeny udało mi się uchwycić. Raczej nie będziecie zbytnio zadowoleni :( jak dla mnie sasuke to musi być jakiś oszust na MSP, ale jeszcze nie wszystko wiadomo. Weszłam ostatnio na profil sasuke1245 na moim drugim koncie i patrze miesiąc założenia MSP i rok. Ok, gra i może już długo bo zdziwiłam się że sasuke zaczął grać już od kwietnia. Tego samego miesiąca co i ja. Wiem szokujące, ale też mógł założyć sobie konto np: na końcu kwietnia albo w połowie. Ja założyłam konto 2 kwietnia i mam 13 lvl. To nie wiem jak to inni robią że mają konto od nie wiem lipca, września, października a mają już 20-25 lvl. Trochę dziwne nieprawdaż? Dobra myślę że na tyle wystarczy zaraz Wam pokaże screeny jakie dziś zrobiłam i proszę o nie kopiowanie ich. Nie macie już przecież 2-4 lat. Ok, teraz powiem może co nieco panikująco dla innych zobaczycie że sasuke1245 przegoni AnanaseQ wiem to już. Tak wynikało z jego fame i starcoins, ale dziwne było że sasuke1245 ma więcej starcoins od AnanaseQ. Spostrzegłam tą liczbę pieniędzy na MSP co dziwne AnanaseQ ma mniej starcoins od sasuke1245? A w rankingu jeszcze jej nie przegonił, ale ja dobrze to wiem że to zrobi :D Dobra za bardzo się rozpisałam, koniec impry z AnanaseQ i sasuke1245, a teraz zapodam screeny:
Jak to teraz wygląda bez niewidocznej AnanaseQ:
Z AnanaseQ:
Jak to wygląda ze starcoins:
szook co nie tego się nie spodziewaliście :D JEŚLI CHCESZ ZOBACZYĆ ILE I KTO MA NAJWIĘCEJ STARCOINS! po lewej stronie ekranu u góry "zaznaczasz ptaszkiem" "SC"

Bay, bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz