sobota, 19 października 2013

Nowe pakiety VIP na MovieStarPlanet!

Witajcie kochani po przerwie powakacyjnej!
Przepraszam, że nie piszę zbyt często postów to dlatego, że mam dużo innych zajęć i dużo nauki. Jestem przekonana, że mnie rozumiecie :) A teraz przejdę już może do tematu posta. A więc, wczoraj weszłam na MovieStarPlanet by wykupić Pakiet Srebrny VIP'A na miesiąc, ale okazało się, że dużo się w tym pozmieniało i zdecydowanie podoba mi się ta zmiana. Nie tylko pojawiły się nowe pakiety VIP'A, ale także lepsze ceny, a w tym VIP'IE więdzej starcoins i DIAMONDS *_* Byłam zszokowana. Jeszcze zrobili podział na VIP, SUPER VIP i ELITE VIP. Jak na screen'ie niżej:
Tak jak na screen'ie wyżej widzimy te trzy rodzaje VIP czyli: VIP, SUPER VIP i ELITE VIP. Ze zwykłym VIP'EM jest tak jak poprzednio tyle samo starcoins i DIAMONDS, natomiast z tamtymi pakietami: SUPER VIP i ELITE VIP jest więcej możliwości, starcoins i DIAMONDS. Ale minus tego jest taki, że jest większa cena tych pakietów na tydzień, miesiąc, trzy miesiące i rok lecz najwięcej możliwości, starcoins i DIAMONDS ma VIP na rok z pakietu ELITE VIP. Po prostu mnie zamurowała cena tego pakietu. Ale według mnie naprawdę się opłaca tylko trzeba mieć dużo pieniędzy. A ja mam naprawdę dużo wydatków i kupuję VIP'A na miesiąc. Wczoraj wykupiłam troszkę droższy pakiet czyli ELITE VIP na miesiąc za 49,20 zł i otrzymałam 11500 starcoins i 80 diamentów *_* Trochę poszalałam z tymi starcoins i DIAMONDS. Pokupowałam nowe ubrania i animacje. I w następnym poście chciałabym zrobić głosowanie na najlepszy look :) Więc, jak już wspominałam pakiety VIP, SUPER VIP i ELITE VIP dają nowe możliwości na MovieStarPlanet m.in jak na screen'ie niżej:
Jak wynika ze screen'a wyżej, że z pakietu VIP, SUPER VIP i ELITE VIP można mieć więcej przyjaciół, autografów i nawet kilkakrotnie zakręcać kołem fortuny na MovieStarPlanet. A w pakiecie SUPER VIP i ELITE VIP więcej starcoins. I tylko w ELITE VIP otrzymujesz 1 DIAMONDS dziennie. Szkoda tylko, że nie można otrzymywać DIAMONDS za look'i, za filmy itp. ;(
Dobra to by było na tyle :) Mam nadzieję, że Wam się podobał ten post. Swoje opinie o tym poście proszę w komentarzu. A następny post pojawi się jutro albo dzisiaj za godzinę ;)
                                                                To pa, miśki ;*
PS Też Wam się podobają pakiety VIP? Bo mi bardzo. Czekam na Wasze opinie :)






13 komentarzy:

  1. Bardzo zaskakujące, zgadzam się. Nie mogę kupywać vip'a, choć bym bardzo chciała. Post ciekawy i fajne screen'y. Zapraszam też do mnie: http://natalia1254-msp.blogspot.com/ ☺ Tu są także nowe posty z MSP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ja mam na miecha elite. Wpadać: idealnienieidealnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy jak kupuje się vip elite na 3 miesiące to dopłaca się VAT bo nie wiem?(to znaczy że do ceny vip'a dopłaca się jeszcze ileś tam złoty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie kupowałam VIP ELITE na 3 miesiące, więc nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że nie bo jak kupujesz przez kartę kredytową to po prostu wpisujesz numer karty itp. :)

      Usuń
  4. Super. Mam pytanie jak się nazywasz na msp?

    OdpowiedzUsuń
  5. Msp BYŁO fajne, ale teraz zrobili z niego przedszkole, i nie ma się jak cieszyć tym Vipem nawet :\ a już miałam kupować :( ale ta zmiana mi się nie podoba, bo kiedyś, żeby mieć żeczy z vipa na miesiąc wystarczyło zapłacić 30 zł. A teraz 49 :\ MSP schodzi na psy >.<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspomagacze do Moviestarplanet znajduja sie na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Vip do MSP ◀◀◀
    ▶▶▶ Loteriada Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Kody do MSP Facebook ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że zkończyły wloga :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chcecie HACK do MovieStarPlanet
    to tutaj sprawdzony jest:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    FAJNIE ZNAC :)

    OdpowiedzUsuń