niedziela, 18 sierpnia 2013

Powrót i kilka wiadomości dotyczące mojego serialu na MSP

                        Witajcie kochani! Dawno nie pisałam. W tym poście chciałam Was przeprosić za moją nieobecność na MovieStarPlanet. Niedawno zaczęły się wakacje, a teraz powoli się kończą. I jeszcze chciałam Was przeprosić, że długo nie zamieszczałam postów na blogu. To była bardzo długa przerwa, ale mam nadzieję że się nie gniewacie na mnie za to, że nie zamieszczałam postów na blogu. Po prostu się chciałam oderwać we wakacje od komputera, ale teraz trochę tego żałuję bo miałam bardzo dużo wolnego czasu na napisanie dużo postów i zrobienie nowych filmów na MovieStarPlanet. A właśnie, jeszcze Was przepraszam że nie zrobiłam we wakacje ani jednego filmu. Jeszcze zostały 2 tygodnie wakacji, więc postaram się zamieścić więcej postów na blogu i zrobić jakieś filmy. Tylko jest jedna przykra wiadomość. Mój serial pt. "Ukryta miłość" został zawieszony i nie będzie więcej części, ponieważ kilku (najważniejszych) aktorów się wycofało z tego serialu i chyba już raczej nie znajdę podobnych aktorów. Ale postaram się zrobić nowy serial; podobny do niego ;) Nie musicie się martwić, bo serial "Ukryta miłość" nie zostanie usunięty, więc będziecie mogli go siebie jeszcze raz obejrzeć. Obiecuję, że postaram się żeby następny serial był podobny do "Ukryta miłość". Obiecuję, że postaram się częściej robić filmy na MovieStarPlanet ;) Tak jak już wspomniałam zostały tylko 2 tygodnie odpoczynku i dużo wolnego czasu, więc dlatego nie nudźmy się i korzystajmy. Od tego jest MovieStarPlanet. Możemy robić filmy, tworzyć look'i, poznawać osoby i oglądać sobie filmy. Dobra, to by było na tyle wybaczcie, że ten post jest trochę krótki, ale jestem śpiąca. Postaram się jutro napisać jakiegoś posta :)
                       
                                                                                                                     Dobranoc wszystkim <3
PS Chciałam Wam jeszcze tylko napisać, że nie odchodzę z MovieStarPlanet. Włożyłam w tą grę dużo pracy i nie mogę tego tak zostawić. Ten 15 level i moje filmy itp. Dzięki MovieStarPlanet poznałam dużo fajnych ludzi na MovieStarPlanet. Znalazłam prawdziwą przyjaźń. <3

Screen'y, które już dawno zrobiłam ale one pokazują moją przyjaźń na MovieStarPlanet <3

                                                                                            Dobranoc, kolorowych snów <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz