sobota, 19 października 2013

Kilka moich nowych look'ów :)

Witajcie Kochani!
Tak jak obiecałam w poprzednim poście zrobię teraz posta o moich nowych look'ach na MovieStarPlanet. Dlaczego? Dlatego, że przy każdym look'u dostałam tylko jednego "Love it'a" od jednej moviestars. Wczoraj kilka osób mi pisało na MovieStarPlanet czy wymienię z nimi za tym strojem za bluzkę. U mnie tak nie ma. Ja nie rozdaję ciuchów, ani się nie wymieniam ubraniami. Ja je rozdaję tylko jako nagrody w konkursach. Ja nie kupuję ciuchów tak sobie. Ja godzinę się zastanawiam co wybrać i w jakich barwach :D Po prostu pokazuję swój styl i tylko swój. Dlatego się nie wymieniam ubraniami z innymi moviestars. Ale jak komuś podoba się mój styl i też chcę mieć takie same ubrania to niech kupuję moje look'i. Ja nie mam nic przeciwko temu ;) Tylko się nie wymieniam ubraniami to tyle. Ani nie daję niczego za darmo bo nic nie jest za darmo. Więc, mam nadzieję, że to jest dla Was zrozumiałe i nie będziecie na mnie naciskać i pisać, że jestem "samolubna" itp. Ja więcej bym zrobiła dla innej moviestars niż dla siebie :) Ja nie piszę postów dla siebie tylko dla innych moviestars i nie moviestars :) Dobra, to teraz przechodzę do tematu moich look'ów. Nie wspominałam tego w poprzednim poście, ale będzie znowu głosowanie na "Najlepszy look tego sezonu". Screen'y tych look'ów będą na samym końcu posta. Nawet jeśli chcecie możecie komentować te look'i na moim blogu tylko wystarczy, że napiszesz numer look'a i swoją opinię :)
Dobra to by było na tyle, mam nadzieję, że podobał Wam się ten post. Od teraz będę starała się je robić coraz częściej, ponieważ dużo mnie ominęło na MovieStarPlanet. Czyli tych zmian, aplikacji i konkursów i dlatego staram się to nadrobić choć wiem, że nie będzie łatwo. Jutro też postaram się zamieścić kolejnego posta, ale rano bo zawsze pod wieczór w niedzielę nie mam pomysłów i ciężko mi się myśli :)
                                                                                                        
                                                                                                            To pa, miśki :*
PS Na screen'ach niżej są zamieszczone look'i na MovieStarPlanet. Zapraszam do głosowania <3
LOOK NR 1:
LOOK NR 2:
LOOK NR 3:
LOOK NR 4:
                                                                                                Do zobaczenia miśki! <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz