sobota, 26 października 2013

Impreza u mojej naj OlkaLia!

Witajcie kochani! Tydzień temu obiecałam mojej naj OlkaLia, że wstawię screeny z jej imprezy i ślubu. Wybacz mi, że tak późno, ale jak obiecałam do dotrzymam tej obietnicy. Teraz Wam opowiem co po kolei się działo. Najpierw była impreza później ślub  OlkaLia z Szaku!!! Naprawdę świetnie się dogadywaliśmy. Na imprezie tańczyliśmy, rozmawialiśmy i śmialiśmy się :) Było naprawdę wspaniale!!! Najbardziej podobał mi się ten moment jak Szaku oświadczył się OlkaLia. Na szczęście uchwyciłam ten moment na screenach <3 OlkaLia się zgodziła. Więc, ja pożyczyłam jej moją suknię na ich ślub. A na ślubie było trochę zamieszania z księdzem :D Więc, ja zostałam księdzem i udzielałam im ślubu. A po ślubie wszyscy poszliśmy do kuchni na poczęstunek, a później imprezowaliśmy. Po imprezie graliśmy w prawdę i wyzwanie :D Każdy dawał wyzwanie OlkaLia :D Później Szaku nam zaproponował żebyśmy sobie zrobiły babski wieczór <3 Więc, poszłyśmy do centrum handlowego i dużo rozmawiałyśmy :)
Dobra, to by było na tyle na razie nie mam pomysłu żeby coś więcej napisać, ale jutro napewno napiszę jakiegoś nowego posta na bloga ;)
                                                                                                        Dobranoc wszystkim ;* <3
PS Zapomniałabym. Jeszcze chciałabym podziękować mojej naj OlkaLia i Szaku za zaproszenie! To był naprawdę udany wieczór <3 Już się nie mogę doczekać kolejnych! <3
A teraz screeny, które Wam obiecałam :)
Na imprezie:
 
 
Zaręczyny OlkaLia i Szaku!!!:
 
 
Ślub:


Dobranoc wszystkim ;* <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz