czwartek, 15 marca 2012

UWAGA! Zmiana tytułu mojego serialu...

Więc nieco zmieniłam tytuł mojego serialu ponieważ za bardzo mi się nie podobał..więc postanowiłam go zmienić z "Zakochana w wampirze" na "Zakochany wampir" ale nie ma się co obawiać że ten serial zniknie z moich filmów nadal on jest, taki sam jak był tylko tytuł został zmieniony..także nie macie się czego martwić już zmieniłam tytuł.
Jeden post na moim blogu nosił tytuł "Tajemnice mojego serialu "Zakochana w wampirze" wszystko co się wydarzyło lub wydarzy w moim serialu jest właśnie w tym poście nic się nie zmienia, aktorzy się nie zmieniają ani imiona. Wszystko zostaje tak jak jest tylko tytuł został zmieniony bo mi się nie podobał już od dawna myślałam o zmianie tytułu..także nie piszcie że go usunęłam bo on cały czas jest..xDD
                                                                                                                   Pzdr. Julia xdd ;d
                                                                                                                   czyli Alex ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz