czwartek, 19 lipca 2012

DIAMONDS na polskim MSP

Cześć kochani ♥
Dzisiaj znowu dodaję nowego posta. Więc, są już wprowadzone diamenty na polskie MSP. Bardzo z tego cieszę, ponieważ zaraz wytłumaczę osobom, które twierdzą że diamenty na MSP są tu niepotrzebne.
Diamenty to jest najdroższa i najcenniejsza rzecz jaką człowiek może kiedykolwiek przechowywać. Sama wiem bo kiedyś bardzo dawno moja kuzynka przyjechała z nad morza i mi przywiozła taki diament. I jest zachowany w specjalnej szkatułce gdzie trzymam wszystkie kamienie co się błyszczą. Niestety tylko mojej kuzynce zginął diament, a mój jest aż przechowany do dzisiaj. Dobra, może teraz opowiem trochę po co te diamenty na MSP..? Pracownicy MSP chcieli zrobić by każda osoba mogła wbić lvl na diamentach. Nie jest to oczywiście oszustwo tylko mówię, że diament jest to jeden z najpiękniejszych kamieni na całym świecie. Na wielu grach też można zdobywać diamenty. Chodzi mi o to że możesz jeszcze bardziej zachęcić swoich znaj do oglądania filmów poprzez diamentowy status. Tylko 2 diamenty i twój status będzie wyjątkowo błyszczał i rzucał się w oczy ;) Możesz to sam sprawdzić. Możesz zakupić też pakiet VIP dzięki któremu dostajesz i sc i diamenty. Zobaczysz? Im więcej tych diamentów tym lepiej wtedy możesz zakupić jeszcze promocyjnym zestawie ciuchów. Aż o 50 % zniżki w dół. Pamiętaj, dzięki diamentom możesz jeszcze szybciej wbić swój lvl, na którym się długo męczysz. Można zakręcić też ileś razy dziennie kołem fortuny i fame. Tylko za chyba 2 diamenty. A za 6 diamentów dostajesz 2 razy więcej pkt. fame i gdy ktoś da ci jakiś autograf zyskujesz podwójnie fame tak jakby nie jedna osoba dała grafa tylko dwie. Mówię Wam to jest coś niesamowitego ♥ Oni chcą tylko by miło się spędzało czas graniem na MSP ;)
Dobra, to na razie tyle następny post już niedługo (chyba) :D
Ups, jeszcze Wam chce pokazać screeny z nowych zmian na MSP:
BAY, BAY ♥



9 komentarzy:

  1. moim zdaniem diamenty są głupie i tylko psują msp.-.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli autorka napisze jak zdobyć diamenty polece bloga moim wszystkim znaj itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam daemowe sc diam i vip. Niewiem : weszlam na msp i bum ! Mam vipa star na rok ! Jestem Kwiatkowa1011

    OdpowiedzUsuń
  5. O i czemu pokazuje mi sie ze napisalam te dwa komy o 22:44 ?











    OdpowiedzUsuń
  6. VIP DLA KAŻDEGO NA MovieStarPlanet :D TUTAJ JEST (KLIKNIJ) POLECAM :3

    OdpowiedzUsuń