niedziela, 16 marca 2014

Gadżety MovieStarPlanet

Hej Kochani :)
Dzisiejszy post będzie się tyczył gadżetów MovieStarPlanet. Pewnie to już dawno wiedzieliście tylko ja piszę tego posta z lekkim opóźnieniem. No ale, skoro tak mnie prosiliście żebym częściej pisała posty na blogu to nie ma sprawy ;) Znowu chora jestem ;( I o to chodzi, że prawie nigdzie na razie nie wychodzę z domu. No cóż. Nudziło mi się. Więc, co miałam robić :) Piszę teraz posta o wszystkim co jest związane tylko i wyłącznie gadżetami MovieStarPlanet. Dzisiaj przeglądałam strony internetowe, na których znajdowałam różne artykuły z MovieStarPlanet. Głównie to były artykuły szkolne :) Jakoś tak przykuły moją uwagę :) Jak ktoś naprawdę jest wielkim fanem MovieStarPlanet to napewno zbiera magazyny. Magazyny weszły chyba na przełomie 2012/2013. Ja się tak w tym nieorjętuje. Bo w 2013 rzadko bywałam na MovieStarPlanet. Więc, na razie mam tylko pierwszy numer magazynu "MovieStarPlanet". Trochę to śmieszne, nie? Ale czasami po prostu tak jest. Ja akurat nie jestem wielkim kolekcjonerem gadżetów MovieStarPlanet. Dlatego robię posta o tym dla tych co chciałaby zobaczyć, poczytać bądź dla osób co kolekcjonują te wszystkie "pierdołki" :D Ja akurat byłam zaskoczona tym, że tych gadżetów jest naprawdę wiele :) Tych piórników, plecaków i torebek. Napewno z dobrego materiału. Ale takiego bardziej dziewczyńskiego :) Jest naprawdę ogrom tych gadżetów ;) Oczywiście to wszystko też kosztuję :) Na przykład taki komplet: plecak, piórnik i worek na W-F: 112 zł lub i zestaw śniadaniowy: śniadaniówka butelka: 59 zł. Muszę powiedzieć, że jest w czym wybierać :) I to wszystko możecie kupować, znajdować na: Allegro.pl
A dla kogoś kto chciałaby to wszystko obejrzeć tutaj to są dla Was screeny ;)
Na początek może zestaw MovieStarPlanet: Plecak, piórnik i worek na W-F:
Plecak:



Piórnik:

Wyposażenie:
Worek na W-F:
Zestaw MovieStarPlanet: Śniadaniówka i butelka:
Śniadaniówka:
 Butelka:
Torebka:
 Portmonetka:
Skarbonka:
Kuferek:
Segregator:
Karteczki A6:
Naklejki na zeszyty:
Ołówki:
Nożyczki:
Kubki na kredki, długopisy i ołówki:
Dwustronna podkładka na biurko:
Z przodu:
 Z tyłu:
Dobra to by było na tyle :) Mam nadzieję, że Wam się podobał mój post i mam nadzieję, że docenicie mój wysiłek jaki w niego włożyłam ;) To były wszystkie gadżety jakie udało mi się znaleźć na tą chwilę. Ale to i tak jest już tego dużo :D Więc, już nie mam po co się tutaj rozpisywać ;) Ale liczę na to, że będą jakieś komentarze :))
                                                                                                                    Pa :* <3



3 komentarze:

  1. Niektóre są ładne, ale oczywiście tradycyjnie wszystko z MSP jest drogie :D
    http://msp-nasza-ojczyzna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ,że kiedyś powróciż<3 Nigdy cię nie zapomne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zamówiłam: worek na w-f (tylko że inny), piórnik (tuba) i podkładkę na biurko (:

    OdpowiedzUsuń