niedziela, 23 grudnia 2012

Święta na MovieStarPlanet

Witam Was kochani po dłuższej przerwie. Przepraszam że dopiero teraz to piszę powinnam była napisać o tym wcześniej ale prawda jest taka że nie miałam kiedy to napisać. Dużo obowiązków, nauki ale o tym nie będę się rozpisywała i dlatego chcę zakończyć ten temat.
Jak sami wiecie kochani jutro jest Wigilia i przepraszam powinnam była dodać te screeny ale już to wyjaśniłam w drugim poście. Więc, święta na MovieStarPlanet podobnie jak w zeszłym roku mieliśmy taki sam kalendarz adwentowy tylko z innymi prezentami. Tutaj macie screena zrobionego kalendarza adwentowego:
Wybaczcie że bez podpisu ale prawy przycisk myszki mi się zepsuł. Więc, jak już wspominałam kalendarz adwentowy ten sam tylko z innymi ozdobami. Akurat na tym screenie nie są pokazane wszystkie ozdoby ale jak już wszystkie będą pokazane to wrzucę jakiegoś screena na bloga. Teraz wygląd świątecznego miasta MovieStarPlanet:
I muszę powiedzieć że dość sporo się tu na MovieStarPlanet zmieniło. Wygląd sklepu się zmienił oraz profil. A co do profilu pojawiły się nowe "Awards:
I właśnie w tych "AWARDS" zbieramy punkty fame za wykonanie wszystkich zadań. wybieramy sobie kategorie np "Moje MSP' i patrzymy jakie tam mamy zadania a jeśli dobrze wykonasz to zadanie to wtedy dostaniesz np. 100 punktów fame bo są cztery poziomy:
1.Etap brązowy
2.Etap srebrny
3.Etap złoty
4.Etap Diamonds
Im więcej wykonujesz zadań tym więcej punktów fame zdobywasz a najwięcej dostaniesz punktów na etapie diamonds w kategorii "Moje MSP" "VIP" jeśli kupujesz VIPa zbierają ci się liczby dni np. kupisz VIPa i uzbera ci się 700 dni to wtedy otrzymujesz 100000 punktów fame.
To by było wszystko. I jeszcze coś chciałam dodać kochani na koniec:

A więc życzę Wam spokojnych, udanych i radosnych świąt Bożego Narodzenia, a przede wszystkim bogatego gwiazdora pod choinką, dużo szczęścia żebyśmy długo mogli zapamiętać tą chwilę jak i również nie zapominając o narodzinach pana Jezuska. I jeszcze chciałam dodać że pomimo tego że czas tak szybko leci jeszcze napiszę kilka postów w wolnym czasie, ponieważ to jeszcze nie koniec świąt jeszcze będą ferie i rekolekcje. Tak czy owak życzę Wam "Wesołych Świąt" i "Szczęśliwego nowego roku 2013!"

                                                                              Do zobaczenia kochani!!!


 

2 komentarze:

  1. Czy co roku na MSP przed Bożym Narodzeniem występuje świąteczna promocja na Vip (Vip Star w cenie Normalnego Vip) ?
    Pozdrawiam, proszę o szybką odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń