czwartek, 19 lipca 2012

I sasuke1245 przegonił AnanaseQ!

Cześć kochani ♥
Bardzo przepraszam że dopiero o tym teraz piszę posta, ale myślę że nie jest jeszcze za późno by pisać o tym co się wydarzyło wczoraj. Więc, jak wiecie sasuke1245 przegonił AnanaseQ przyczyną tym są 10 seki i 12 seki przez, które nasze movie stars zarabiają jakieś 25 sc i mniej fame bo to nie są żadne filmy tylko można powiedzieć: nieruchome kreskówki, ale gdyby to były kreskówki by postacie tego filmu się ruszały, a w niektórych 10 sek, 12 sek itp. w ogóle movie stars robiły tak że postacie filmu się ruszały. Też zaobserwowałam sasuke1245 ze sc i nie rozumiem dlaczego: jak może mieć więcej zarobionych sc od AnanaseQ? Na samym początku jeszcze przy założeniu mojego konta AnanaseQ miała dopiero 20 level szok! Ale wtedy nie widziałam jeszcze sasuke1245 w filmie bo MSP było wtedy inne. Było wszystko inaczej zrobione, teraz MSP jest takim bardziej "MSP świat dziewczyn". Dobra, za bardzo rozpisałam się o historii MSP. Może przejdę do rzeczy. Wczoraj zgłosiłam sasuke1245 za oszustwo w rankingu. Administratorzy w ogóle nie zwrócili na to żadnej uwagi. Co dziwne być może sasuke1245 nie jest tylko dzieciakiem tak jak inni graczy nie świadczy o tym źle przecież dużo młodszych dzieci może grać w MSP. Zastanawiałam się ostatnio jak sasuke1245 się w ogóle zachowuję. Raczej do hakera to nie podobne, ale do dorosłego mężczyzny co ma dziwne zachowanie to tak. Kto wie może nawet nie być zwykłym nastolatkiem, który gra sobie po prostu w MSP tylko może jakiś dorosły człowiek.
Mam nadzieję że administratorzy zajmą się tą sprawą i dokładnie ją przeanalizują.
Jeszcze dam tutaj screena zrobionego dziś z rankingu MSP:

 Bay, bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz