niedziela, 5 kwietnia 2015

Powrót?

Witajcie kochani po mojej rocznej przerwie!
Nie wiem dlaczego napisałam "Powrót" w tytule tego posta, ale tak jakoś coś mnie ostatnio natknęło, żeby napisać coś na blogu. Nawet w ostatnim czasie udało mi się nabrać więcej inspiracji na nowe filmy na MovieStarPlanet. Jednak nie potrafię sobie zorganizować czasu na zrobienie choć jednego filmu na MovieStarPlanet.Więc, następną rzeczą jaką przyszło mi na myśl był mój blog o MovieStarPlanet, który prowadziłam od bardzo dawna z dużymi przerwami od 2013 roku. Wtedy kiedy zbliżałam się do ukończenia szkoły podstawowej i zaczęłam nowy etap mojego życia w gimnazjum. Obecnie jestem w drugiej klasie, więc można by powiedzieć, że za rok już skończę tą szkołę i pójdę do liceum. Trochę mnie jednak przeraża ta myśl, że niedługo będę pełnoletnia i będę musiała wtedy myśleć już naprawdę na poważnie o mojej dalszej nauce na studiach i potem ukończyć je z pozytywnym wynikiem, a potem zaś pójść do pracy. Na szczęście mam cztery lata przed sobą i mogę jeszcze spokojnie wykorzystać ten wolny czas, który mi jeszcze pozostał, iż nie mam go zbyt wiele, ale myślę, że jakoś sobie poradzę. Staram się myśleć pozytywnie. Ostatnio miałam naprawdę ciężkie dni, które dały mi wiele do myślenia. Zamykałam się w swoim pokoju. Słuchałam muzyki, grałam na MovieStarPlanet i Słodki Flirt, a wieczorami czytałam książki, żeby po prostu nie martwić się tym, że za chwilę pójdę do szkoły i praktycznie już na nic nie będę miała czasu. Bo w końcu święta są po to żeby spędzać je z przyjaciółmi i rodziną, ale i też dać swojej głowie odpocząć od ciągłego stresu. Tak jest niestety w moim przypadku, że jak chodzę do szkoły i wiem już, że jak mam jakiś ważny sprawdzian to od razu się stresuję, a jeszcze gorzej jest jak o czymś zapomnę. Mój stres staję się coraz silniejszy i silniejszy, to wtedy zaczynają mnie łapać bóle głowy i brzucha. Jednak teraz staram się o tym na razie nie myśleć i zająć się innymi rzeczami mimo, że tego czasu wolnego mam niewiele to staram się go dobrze wykorzystać by potem niczego nie żałować. Na całe szczęście, że do wakacji już niedaleko, więc musimy jakoś wytrzymać te trzy miesiące nauki.
Przepraszam Was kochani, że dzisiejszy post nie dotyczył MovieStarPlanet, ale jednak miałam taką potrzebę żeby gdzieś napisać o moich problemach, jak wyglądają moje dni w realu, jakie mam przemyślenia i jak widzę swoją przyszłość. Wiem, że normalnie na takie sprawy powinnam założyć pamiętnik lub oddzielny blog. Mam tyle Wam do opowiedzenia jeszcze, ale niestety na tym będę musiała zakończyć swojego posta. Nie ukrywam tego, że uwielbiam pisać i sama niedawno się o tym przekonałam. Zanim skończę tego posta mam do napisania dla Was jeszcze jedną rzecz. Od dawna nie robiłam żadnych filmów na MovieStarPlanet, więc postaram się robić wszystkiego po trochu w wolnym czasie. Wtedy jak zdecyduję, że film już jest gotowy to go opublikuję, ale na razie nie będę Wam zdradzała moich tajemnic, bo już i tak wystarczająco dużo Wam dzisiaj opowiadam w tym poście. A co do bloga to się jeszcze zastanowię. Jednak blog przynosi mi naprawdę dużo frajdy. Jeśli się zdecyduję wrócić do blogowania poinformuję Was o tym na blogu lub na MovieStarPlanet.
I na tym ostatecznie kończę swojego posta!
Do zobaczenia! ;)
PS Przepraszam Was kochani, ale w tym poście nie będzie screen'ów. Niedawno dostałam nowego laptopa i nie zdążyłam jeszcze wgrać mojego programu do robienia screen'ów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz