piątek, 11 maja 2012

Hej (znów) xdd

Przepraszam że od dłuższego czasu się nie odzywałam na blogu bo wiecie teraz zaczął się 2 semestr nauki w szkole. Chciałabym po prostu mieć dobre oceny w szczególności z przyrody teraz idzie mi najgorzej mogę na razie tylko wyciągnąć na 3. Dlatego staram się z przyrody ostatnio dostałam 3 z klasówki, ale u nas się mówi kartkówka. Bardzo się staram z przyrody chce mieć dobre oceny ostatnim razem w IV klasie wyciągnęłam nawet na 5 o.O  Teraz się pogorszyło, gdyby był jakiś konkurs np. fotograficzny, plastyczny itd. zgłosiłabym się bo był kiedyś taki konkurs to chyba było w IV klasie konkurs plastyczny. I akurat go wygrałam dostałam nagrodę od prezydenta miasta. Ale nie o tym chcę mówić. MSP to moja ulubiona strona i jakoś teraz nie mam czasu na nią wchodzić, ale we wakacje to będę codziennie miała czas żeby wejść na msp.
xD                                                                                                                     Pzdr. ♥Julia♥ :D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz