wtorek, 29 maja 2012

Hellow :C

No więc witam KOCHANI ponownie na moim blogu, mam nadzieję że nie zapomnieliście ;D
No więc właśnie chciałam Wam tylko powiedzieć że bo zapewne już to ode mnie wiecie. No więc zacznę od tego że od teraz na msp będę wchodziła co weekendy bo wtedy mam akurat wolny czas na pogranie sobie. To była 1 rzecz teraz 2, za 4 tygodnie kiedy już rozpocznie się zakończenie roku szkolnego będę wznawiała nowe posty na bloga..bo teraz naprawdę nie mam czasu :( no cóż...
Staram się o oceny w szczególności z polskiego, matematyki i przyrody tych trzech, z resztą radzę sobie świetnie. No więc pomyślmy z polskiego dobrze radzę sobie z ortografii z matmy od kiedy jeszcze na korepetycję jest coraz lepiej ze sprawdzianów 5 z przyrody no jest strasznie trudna jak wyliczyłam z przyrody mam szansę na 5. Tylko jeśli pani będzie sprawdzała mi ćwiczenia ;D
W sumie powiem że nie jest aż tak źle. Bo sprawdzałam sobie swoją średnią jaka mi wychodziła. O ile dobrze znam matmę średnia wyszła mi 5,0 no chyba że z niemieckiego będę miała 6 to będę miała wtedy 5,1 podobnie i jak w IV klasie.
No cóż to by było na tyle ileś żeś się ja naopowiadała mam nadzieję że będziecie zaglądać na mojego bloga kiedy mnie nie będzie :(
Bo jak widać na razie nie mam czasu no i po prostu już brak mi pomysłów we wakacje coś wymyślę ;)

                                                                                                                         No na tyle, pa :)
PS No i jeszcze na koniec macie tu takie moje zdjęcie z msp:.


Pa : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz