czwartek, 31 maja 2012

Powrót starrr_03

Więc już jak słyszeliście starrr wreszcie wróciła na msp..odkąd pamiętam prawie codziennie zaglądałam w ranking czy nie przypadkiem starrr wróciła na msp. Nowe konkursy i newsy starrr tylko na jej blogu KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ JEJ BLOGA! http://moviestarplanet.tv/ no cóż najwyraźniej liczba osób na jej blogu wzrasta nieco szybko. Zauważyliście..? Ile tam wchodzi ludzi..? z ponad 50 osób dostępnych na czacie..LoL, a to całkiem sporo. Tak jak kiedy wchodzę na jej bloga to aż powiem tak: naprawdę przyjemnie mi się czyta te posty starrr które publikowała na swoim blogu. Wchodzenie na bloga starrr sprawa mi wielką chęć do zaglądania tam codziennie. Także teraz doradzam wam weźcie wejdźcie sobie na jej bloga i zobaczcie kto jeszcze nie był. Takiego cudownego i ciekawego bloga jeszcze pewnie nie widzieliście :)
PS To tyle na dziś, sory że o tym późno trochę napisałam, ale jak widzicie nie miałam czasu:)
A tu macie jeszcze dwa screeny jeden jest ze starrr drugi zdjęcia z bloga starrr:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz