niedziela, 9 września 2012

Nowy wygląd!

Witajcie KOCHANI! XD
Mam dziś dla Was mianowicie kolejnego posta. Mówi o mojej kolejnej metamorfozie na MSP. przez ten czas byłam inna niż inni sądzą i dzisiaj chciałam Wam pokazać mój nowy wygląd. Zaznaczyłam od razu ciemniejszą skórę bo ta trochę wydawała się zbyt blada więc wybrałam ciemniejszą. Usta wybrałam te same co poprzednie, ale być może zdecyduję się na usta z kolczykiem, ale jeszcze nie wiem na razie tylko starczyło mi na usta "Big and Bold". Za ten komplet zapłaciłam: 600 sc. Wiem trochę mniej bo jak bym kupiła usta z kolczykiem to by wtedy było: 700 sc. Więc, nie chciałam ryzykować bo ja staram się oszczędnie z sc. Miałam wtedy 2.689 sc, a zaoszczędziłam na 2.089. No, ale ja myślę że warto było. Bo ja za każdym razem kiedy zmieniałam wygląd myślałam tylko o filmach by ta główna postać nie była sztuczna tylko prawdziwa. Nie świadczy to o Was bo każdy ma swój styl. Każdy inaczej się reprezentuję lub tak samo. Albo też wybiera sobie z twarzy jakąś animowaną lub jakąś postać z filmów np: ze "Zmierzchu". Wybierasz sobie żółte lub pomarańczowe oczy i białą skórę. Każdy może inaczej reprezentować swój styl, a mój styl reprezentuję się bardziej wakacyjnym wyglądem jak z powrotu po plaży i już mam skórę bardziej brązową i usta pomalowane na jasny róż. Ale każdy sobie może wybrać inaczej bo każdy ma inny styl i taki styl najbardziej innym odpowiada ;)
Dobra to by było na tyle :) następnego posta napiszę dopiero za tydzień i jeszcze dam na koniec postu mój screen z przemiany:
I jak Wam się podobam?
Bay ♥

1 komentarz: