piątek, 7 września 2012

Znajdź mnie na facebook'u ;)

Witajcie KOCHANI! ♥
Mam dziś dla Was mianowicie kolejnego posta. Ale tym razem jest to post o promującym mojego bloga na mojej własnej stronie na facebook'u. Tego chyba jeszcze nie było. Dzisiaj wcześniej wróciłam ze szkoły bo w piątki zawsze krótko jestem. To może jak zaczęłam już temat o moim facebook'u to może już przejdę do rzeczy.
Nie dotyczy się to mojego imienia i nazwiska tylko oficjalnej stronie internetowej na facebook'u oczywiście o MovieStarPlanet będą tam różne zamieszczane posty z mojego bloga i nietypowo screeny, które nie istnieją na blogu, a na facebook'u. Będą różne zdjęcia z imprezy, sesji zdjęciowych, wydarzeń i też poinformowanych z innym blogu na moim facebooku. Wczoraj ta strona została założona byście mogli na nią patrzeć i komentować screeny, a jeśli chcesz bym poleciła Twojego bloga na mojej oficjalnej stronie musisz się do mnie zgłosić, a polecę go osobiście moim znajomym na MSP i na stronie. Tylko nie za dużo tych zgłoszeń bo nie nie będę potrafiła się z nimi wyrobić bo jak już wiadomo wakacje się skończyły i czas wracać do szkoły. Dziś akurat miałam szczęście że wcześniej skończyłam mogę jeszcze jakieś posty napisać na blogu tylko prócz poniedziałku, wtorku, środy, czwartku. Tak czy inaczej zapraszam na moją oficjalną stronę na facebook'u, a znajdziecie ją tutaj tylko kliknij na ten link , a Ci się wyświetli strona. Miłego czytania i spoglądania < 33 z góry Serdecznie Zapraszam ♥
 To było na tyle :)
PS Zachęcam również do polubienia mnie na facebook'u, będę wdzięczna ♥
Bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz