niedziela, 3 czerwca 2012

Impreza u Mileniczki ;d

No więc jak niektórzy słyszeli dzisiaj była impreza u Mileni ;D To jej new ksywka . . sama ją wymyśliłam ;)
Wczoraj była taka sobie prywatna impreza, ale akurat nie zdążyłam zrobić fotek :( Następnym razem jak będzie taka prywatna impreza zrobię screeny i je wstawię tutaj na bloga ;) Żeby nie było zrobiłam screeny z imprezy jak chcecie możecie je sobie zobaczyć. A może teraz powiem parę zdań o imprezie. Impreza się udała było wesoło i śmiesznie no i też oczywiście dużo ludzi się zgromadziło nie miałam jak się pokazać na screenach no ale jakoś się tam udało. Może na koniec jeszcze dodam że kilka tych 16-22 leveli było, była też starrr_03 no mówię wam było po prostu prześmiesznie :D
*heh* dobra to by było na tyle :D
PS Przepraszam że trochę późno tego posta wrzuciłam, mam nadzieję że wam się podobają screeny :D


Pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz