sobota, 23 czerwca 2012

Oglądanie filmów i dodawanie do znaj ;p

Dzisiejszy post będzie nieco długi dlatego że powiadamiałam Was o tym już wcześniej nawet i już na MSP na blogu jeszcze nie ;D Teraz tak...są dwie sprawy pierwsza to ogl filmów:
Dotyczy to też dodawania do znaj. Zauważyłam że mam coś ostatnio mało wejść na filmy...

 dlatego piszę o tym notkę żeby nie było. Od teraz każdy film zrobiony przeze mnie będzie od teraz spisem znaj, dlaczego?
Powód mam Was za dużo w znaj i mi strasznie mulicie i nie mogę przez to nowy film na MSP zrobić bo albo mi tak zawiesicie że filmu nie idzie w ogóle zapisać, albo zawiesi się jeszcze bardziej że po skończeniu sprawdzam jak wyszedł film może poprawiam tam coś ;D to w ogóle nie idzie. Niestety jest taka wiadomość jeszcze że od teraz musisz mi oglądać filmy na bieżąco no chyba że ktoś długo nie wchodzi na msp to wtedy nie wie o co chodzi. Gdy ta osoba powróci musi zajrzeć do moich filmów i obejrzeć chociaż 1. Następne kolejne już będą na bieżąco.
Ok, więc jeśli chodzi o dodawanie do znaj:
Albo dodaje osoby pomocne nawet jeśli to jest niski level np: 3 lvl dodaję tych co pomagają z VIP i nie VIP, a teraz osoby które w ogóle dodaje do znaj, no wprawdzie tylko tych co pomagają bo u mnie tak teraz nie będzie że wybiorę sobie osobę i od razu wciskam "dodaj do znaj" wprawdzie przyjmowałam osoby nie VIP od 10 lvl, a z VIPem 7 levelu. Także mam nadzieję że dotarło dlaczego będę teraz wywalała ze znaj, chodzi mi oczywiście tych osób co nie oglądają mi filmów na bieżąco nawet jeśli będzie to wysoki, niski lvl. Bo ja nie będę się więcej prosiła bo nie chce mieć takich znaj co nie pomagają tylko pomocnych znaj.
Dobra tyle już powinniście wiedzieć ;D
Mam nadzieję że od teraz to się zmieni :)

Ok, Paa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz