poniedziałek, 18 czerwca 2012

sasuke1245 na 2 miejscu w rankingu O_O

Po prostu skandal. Niedawno weszłam sobie na chwilkę na MSP, a tu zaglądam sobie w ranking sasuke1245 na 2 miejscu w rankingu. Zdziwiłam się. Bo kiedy wchodziłam parę razy w ranking, im więcej wchodziłam tym więcej fame, szoook!!! sasuke1245 przegonił Paolę, z resztą ALAKINGA też ;D I tu od tej pory wszystko zaczęło się zmieniać. Jak już zauważyliście sasuke ma już 24 level. Co dziwne może przegonić AnanaseQ pewnie widzieliście że AnanaseQ weszła na msp, ale o tym napiszę notkę później bo teraz mi się nie chce wciskać jeszcze dodatkowo w tym poście, bo tak to nie byłby na temat ;D Dobra więc sasuke zauważyłam, że nie możliwe żeby, aż tyle fame wbił w krótkim czasie. I już napewno na 10 sekach. Bo żeby mieć tyle fame trzeba mieć więcej wejść na filmy, a tak to ma chyba na każde seki z ok. 40-60 może tak to ujmę. sasuke1245 pierwszy raz go na oczy widzę i to jest dla mnie dziwne. Jak on mógł tak szybko zdobyć fame? Inni też oczywiście używają kodów, ale to nie na temat.
No i to tyle (;
PS Sorry że długa notka, ale mam nadzieję że ją przeczytacie (:

A tutaj mamy profil sasuke1245
jak mnie jeszcze nie zablokował ;D :
Żadnego innego filmu tylko 10 sek, ani jednego filmu :(

Tutaj screen zrobiony dziś. Jak już tutaj widać
na załączonym obrazku sasuke1245 ma już 24 level :


Papatki ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz