czwartek, 28 czerwca 2012

Wakacje...

Ach, jak ten tydzień szybko przeleciał że w pełni mogę powiedzieć że "wakacje" pora zacząć ;D
Wszystkie oceny w szkole pozaliczane i jutro przez drzwi szkoły można tak powiedzieć że wejdę niejaka prawie już szóstoklasistka bo kończę V klasę i po wakacjach rozpoczynam VI. Dla niektórych może to stres i jest to powiązane z szóstoklasistami/kami bo kiedy ktoś kończy podstawówkę po tym jakie piękne wspomnienia będą się wiązały z tym wyrazem "podstawówka" czasem też odczuwam ten ból kiedy już skończę VI klasę i pójdę do gimnazjum :( Będzie co wspominać :)
Jeśli już to czytacie że chcecie żebyście wiedzieli że Życzę Wam... spokojnych i udanych wakacji w ogóle najlepszych przygód, które mile możecie wspominać.
Więc dzisiaj tak za bardzo nie mam pomysłów na zdjęcia z MSP bo akurat chciałam Was poinformować że jutro kończy się głosowanie w ankietach niedługo pojawią się nowe i też oczywiście z waszych propozycji "co powinnam zmienić w moim blogu". Więc mam dla Was dobrą wiadomość niedługo zmienię wygląd bloga na taki bardziej nieco wakacyjny bo ten mi się kojarzy z jakimiś tylko dodanymi zdjęciami na zdjęciu i też postaram się zmienić szablon bloga oczywiście jeśli mi się to uda, ale nie jestem pewna :( ale się postaram :)
Ok, więc rok szkolny już zakończyliśmy ;D, a teraz najlepsze moje ocenyy ;D :
język polski - 4 :(
język niemiecki - 5
język angielski - 6
matematyka ;D - 4
przyra - 5
technika - 5
religia - 5
w-f ;D - 5
historia - 5
muzyka - 5
średnia: 4,9
A nawet mogłabym mieć 5,0, ale ta głupia pani od Polaka musiała akurat się mścić na mnie ;D
No, ale to chyba i tak dobrze..? ;D
Mam nadzieję że się podoba mój post trochę długi, ale chyba jeszcze na koniec dodam jakąś fotkę z MSP ;)
Będzie to kartka z życzeniami dla MSP ;)
Przeczytajcie sobie życzenia ;)

Pzdr. Alex ; ***
Udanych Wakacji!

1 komentarz: