sobota, 30 czerwca 2012

Nowa metamorfoza xD

Cześć, KOCHANI!
Na dzisiejszy post dałam screeny "moje" jak wyglądałam przedtem? i jak teraz?
Nie opiszę tego że bardzo podoba mi się nowa ja!!! Na serio ;D bo zwykle u innych widziałam że pięknie się prezentują jeśli chodzi o wygląd. Na początku stwierdziłam jak miałam jeszcze te białasy (na dole macie screeny) wtedy stwierdziłam że zbytnio mi się odechciało je nosić. Pomyślałam sobie: "eh ...chyba zmienię te oczy nie podobają mi się zbytnio" I w końcu zmieniłam, ale coś mi się jeszcze odechciało tego nosa z piegami :D Moim zdaniem za dużo tych piegów, wtedy by ten nos i oczy wyglądały bez sensu, ale też świetnie nadaję się do tych białasów. Bo widać jak podkreśla te białe miejsca, bo wtedy widać że piegi świetnie reprezentują pod cieniem dla innych to ujmuję jako "błyszczące piegi" magia, co nie?
Dobra to by było na tyle i mam nadzieję że Wam podoba się ta nowa zmiana ;) możecie też głosować w ankietach ;) już niedługo nowe ankiety pojawią się najprawdopodobniej w niedziele ;)
Moja metamorfoza:
Przedtem:
 Teraz:
Byuu; **♥
                                                             
                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz