czwartek, 13 marca 2014

Znaki "#" na MovieStarPlanet

Witajcie Kochani!
Wiem, że napisałam już jednego posta niedawno, ale to jest coś ważnego. Jak sam tytuł posta wskazuję pojawiły się znaki: "#" zamiast: "**". I to było dla mnie zadziwiające. Wczoraj dopiero weszłam w chwili wolnej na MovieStarPlanet i od razu dużo moich znajomych zaczęło do mnie pisać i po kilku minutach w wiadomości wyświetlił mi się ten znak "#####.####". Na początku myślałam, że to było specjalnie napisane, żebym nie wiedziała o co chodzi, aczkolwiek myślałam, że to ma związek z moją przeglądarką internetową, ale jednak nie. Na drugi dzień (dzisiaj) weszłam na "Forum" MovieStarPlanet i weszłam w tematy "MovieStarPlanet" i na samym początku pojawił się komunikat o tym znaku:
Zrobiłam nawet screen'a tego tematu. Naszym moderatorom naprawdę podoba się ta zmiana. Chociaż inne moviestars mają inne zdanie włącznie ze mną. Dalej przeglądałam forum i kilka się znalazło takich tematów na temat tego znaku. Dużo opinii przy tym wulgarnych wobec moderatorów. Ja jednak się nie dziwię. Mi się wydaję, że lepsze były znaki: "**" bo przynajmniej każdy wiedział o co chodzi, a tak to nikt nie wie co dana osoba napisała.Moim zdaniem ten znak jest w ogóle niepotrzebny. Nie podoba mi się to, że nie można już w statusie, ani w wiadomościach podawać linków do swoich blogów. I w filmach nie idzie odczytać wypowiedzi. Po prostu ciężko się porozumieć. Więc, przeprowadziłam ankietę:
Z tej ankiety wynika, że najmniej jest osób, którym te znaki nie przeszkadzają, natomiast większości bardzo. I w ogóle kasują niektóre słowa. Ja np. próbowałam napisać koleżance linka do mojego bloga. To automatycznie link zmienił się w "wielokrzyżyk". Ale to nie było przekleństwo. Ale tu nie o to chodzi. Zauważyłam, że MovieStarPlanet nienawidzi reklamacji na przykładzie innych stron. Moja koleżanka już dawno zrobiła ankietę, w której jest naprawdę ogromna suma głosujących. Nawet screen'a zrobiłam:
Z tej ankiety wyraźnie wynika, że zdecydowanie większości nie podobają się te krzyżyki. Nie pamiętam dokładnie ile osób głosowało w tej ankiecie, ale napewno z kilkaset. Też głosowałam w tej ankiecie. I zdecydowanie jestem za tym, żeby usunęli. No, ale niestety tak jest z każdymi zmianami. Trzeba się po prostu przyzwyczajać ;)

Dobra to by było na tyle. Musiałam o tym napisać posta. Żeby wszyscy widzieli i wiedzieli jak to wygląda. Szczególnie Ci co dawno nie wchodzili na MovieStarPlanet :)
                                                                                            To pa miśki :* <3
PS Chciałam tylko dodać, że jak jest taka sytuacja z tym znakiem na MovieStarPlanet. I jak np. ktoś zapomniałby linku do mojego bloga to po prostu wpiszcie sobie mój nick w "Google" lub pytajcie się na MovieStarPlanet. Ja każdy zablokowany wyraz będę pisać odzielnie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz