czwartek, 13 marca 2014

Konkurs "Lucky Clover" + Stylizacje

Hej Kochani! <3
Dzisiaj to już jest mój drugi post :) Jakoś tak ostatnio naszła mnie wena na pisanie ;) No więc, zaczęły mi się rekolekcje i właśnie przez to mam więcej czasu na pisanie. Zaczęłam nawet pracę nad II częścią "Stypendium naukowe"! :) Ale to może teraz przejdę już do tematu tego posta.
Dzisiejszy post jest o nowym konkursie pt. "Lucky Clover" - "Szczęśliwa Koniczyna". Wiem, że nie pisałam takich postów od wieków, ale gwarantuję, że będzie naprawdę ciekawy ;) Zrobiłam screeny ze stylizacjami dla chłopaka i dziewczyny ;) Moim zdaniem konkurs jest bardzo fajny, a sam tytuł przykuł moją uwagę. W południe weszłam na MovieStarPlanet, ponieważ wiedziałam, że będzie nowy konkurs z nowymi animacjami, tłami, rzeczami i ciuchami. Głównie to mi chodziło o ciuchy :) Ciuchy są naprawdę przecudowne!!! Mają śliczny wzór, ładnie leżą na moviestars. Konkurs sam w sobie jest naprawdę intrygujący! :* Nawet już kupiłam strój. Już po pierwszym przymierzeniu kupiłam! Zwykle kolorystyka zajmuję mi więcej czasu, ale nie tym razem ;) Mój look inspiruję głównie zielenią. Bo wiadomo jak idziecie spacerem to wiele razy spotykacie taką małą "koniczynkę" ;)) Zawsze robiłam z nich taki mały bukiecik <3 
Dobra to by było na tyle, przepraszam, że tak krótko napisałam, ale mam nadzieję, że Wam się podobało. Oczywiście chciałabym się z Wami podzielić moim nowym look'iem na MovieStarPlanet :*:
Mam nadzieję, że Wam się podoba mój konkursowy look. Za tydzień w czwartek jak będzie okazja to wezmę udział w konkursie na konkursowego look'a. Mam nadzieję, że będziecie głosować na mój look. Głównie mówię do: JURY i JUDGE. I jeszcze bym prosiła o "Love It" i komentarz :) Ja Was nie zmuszam ;) To tylko moja mała sugestia :*
Wygląd konkursu:
Animacje:
 Koszt: 500 SC
Kategoria: Pozy
Koszt: 450 SC
Kategoria: Aktorstwo & Taniec
 Koszt: 3 DIAMONDS
Kategoria: Zabawa & Czad
Koszt: 550 SC
Kategoria: Zabawa & Czad
 Koszt: 525 SC
Kategoria: Zabawa & Czad
Koszt: 550 SC
Kategoria: Zwierzęta & Pupile

Tła do filmu:
Koszt: 400 SC
Kategoria: Natura

Ubrania:

Stylizacje:
Dziewczyna:
Jak te kolory wyglądają na palecie:
Ubrania, które kupujemy:
Wszystko razem: 2400 SC i 5 DIAMONDS!
Chłopak:
Jak te kolory wyglądają na palecie:
Ubrania, które kupujemy:
Wszystko razem: 1600 SC i 4 DIAMONDS!
                                                                                                Pa miśki :* <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz