poniedziałek, 3 marca 2014

Nowy film na MovieStarPlanet!

Witajcie Kochani! <3
Troszkę czasu nie pisałam kolejnych postów, ale teraz staram się coraz częściej to robić. Dzisiaj jest piękna, słoneczna pogoda, a ja niestety chora :( Dla mnie z jednej strony to źle, a z drugiej strony dobrze. Przynajmniej mogę coś tutaj napisać. No więc, mamy już marzec moi kochani, a to oznacza jesteśmy blisko wiosny :) Cieszę się z tego powodu, ponieważ mam wielką wenę twórczą czyli "ogrom pomysłów" na bloga, na filmy, look'i i inne rzeczy związane z MovieStarPlanet. To teraz może już przejdę do tematu posta:
Długo nie robiłam filmów na MovieStarPlanet. W tym był mój największy problem. Nie o to chodzi, że nie umiem robić filmów tylko ten problem był spowodowany brakiem czasu. Dlatego teraz staram się być na bieżąco z filmami. Za każdym razem kiedy przyjdzie mi do głowy jakiś fajny pomysł na film spisuję sobie go w notesie. Później zaglądam i zaczynam robić. I tak właśnie powstają moje filmy, ale dzisiaj chciałabym trochę opowiedzieć o moim nowym filmie na MovieStarPlanet. Mój nowy film na MovieStarPlanet nosi tytuł: "Stypendium naukowe". Zrobiłam go z myślą o szkole i ogromem nauki. Jakby sobie wyobraziłam siebie w swoim realnym życiu i przerzucić to na nowy film na MovieStarPlanet. Sama go oglądałam kilka razy i muszę stwierdzić, że po długiej przerwie mogą narodzić się niesamowite filmy. A mój film opowiada o dziewczynie, która była uczennicą III klasy liceum, która zdobyła ogromne wyróżnienie spośród innych uczniów i szkół. Dostała stypendium z dużym zarobkiem i pracą jaką włożyła. A jej chłopak też był najlepszym uczniem w całej szkole tylko bez stypendium. Jednak na końcu serii dziewczyna wyjeżdża studiować prawo. Więc, dużo będzie się działo. Film składa się z kilku części później zrobię następny film z kolejną serią. Mam już dużo pomysłów na filmy zapisane w swoim notesie. Dobra, już nie mogę Wam za dużo zdradzać bo to niespodzianka ;) To by było na tyle. Mam nadzieję, że Wam się podobał mój post. I mam nadzieję, że będziecie mi oglądać filmy :) byłabym bardzo wdzięczna. Mogą być za to nagrody do wygrania, ale więcej Wam już nie mogę zdradzać :) To pa :*

PS Żeby wzbudzić zainteresowanie tego posta zrobiłam screeny z mojego filmu <3:
Do zobaczenia kochani :*<3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz