poniedziałek, 3 marca 2014

Statystyka mojego bloga!

Witajcie kochani! <3
Dzisiaj to już jest mój drugi post. Nagle naszła mnie wena na pisanie. Jestem z entuzjazmowana z tego powodu. Mam tyle pomysłów na posty, że nie wiem nawet od czego zacząć. Wszystko sobie zaczęłam spisywać w notesie. Każdy pomysł, a nawet treść. Dobra, już przechodzę do tematu tego posta. Dzisiejszy post jest o "Statystyce bloga" jak sam tytuł wskazuję. Głównie o blogu, a nie o MovieStarPlanet. Dzisiaj jestem chora, więc cały swój czas przesiaduję na MovieStarPlanet i na blogu. Tak raz po raz zaglądam na MovieStarPlanet, raz na bloga i tak zmiennie :D Z ciekawości weszłam sobie w statystykę postów, stron i bloga. A więc najwięcej na poście mam 853 wyświetleń, 2467 na stronie i 38.565 na blogu. Wiem, bardzo dużo. I muszę powiedzieć, że jestem naprawdę z Was dumna kochani. Wcześniej tego nie zauważyłam dlatego przepraszam za opóźnienie :) A ogółem dzisiaj do tego momentu miałam 118 wyświetleń, wczoraj podobnie. Czyli z każdym dniem 100 osób wchodzi i czyta i przegląda mojego bloga. Sami zobaczcie:
Tego screena zrobiłam z 15 minut temu dlatego, że miałam mały problem z przeglądarką i musiałam otworzyć inną. A to świeża statystyka:
Czyli biorąc pod uwagę te dwa screeny można wywnioskować, że liczba cały czas się zwiększa już nawet po minucie :) I to jest dla mnie niewiarygodne. Jestem zadowolona z tego powodu :*
A tutaj mamy statystykę z nowego roku 2014!!! <3:
Gdy dokładnie przyjrzałam się tym trzem screenom zaobserwowałam niewielką różnicę. W dzisiejszym dniu liczba wyświetleń wzrasta małymi kroczkami :) I to mnie bardzo cieszy. Jestem bardzo, bardzo z entuzjazmowana!!! <3
A teraz kolejna rzecz na moim blogu. Po przeglądaniu statystyk dowiedziałam się, że nie tylko moimi odbiorcami są moviestars z Polski, ale także z innych krajów i kontynentów. I do mnie zainspirowało do tworzenia tego bloga. Jak najwięcej wpisów i ciekawych dodatków na blogu. Teraz postaram się adaptować do tego :) W ciągu tego miesiąca mój blog odwiedziły: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Holandia, Francja, Irlandia, Niemcy, Kenia, Belgia i Jordania. Wszystko pokazuję na screenach niżej:
Oczywiście najwięcej odwiedzała mój blog Polska! <3 To by było dziwne gdyby tak nie było :) A teraz liczba wyświetleń od początku powstania tego bloga jest naprawdę ogrom. I to mnie bardzo zaskoczyło. W ciągu tego okresu mój blog czytało ponad dziewięć krajów głównie z Polską <3 Czyli: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Irlandia, Holandia, Belgia, Norwegia, a nawet Rosja!!! <3: 
 
To by było tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że Wam się też spodobał poprzedni post. Dopiero go dzisiaj napisałam i napewno jeszcze dużo osób go nie czytało. Ale mam nadzieję, że przeczytacie i tego posta, na którego się naprawdę napracowałam ze screenami i pisaniem. Jestem Wam ogromnie wdzięczna, że mam takich przyjaciół na MovieStarPlanet! Postaram się częściej pisać posty. Od teraz do końca tego roku możecie głosować w ankiecie i pisać mi propozycję na posty. Mam też swoje pomysły, ale fajnie jakbyście mi też dali kilka fajnych propozycji.
                                                                                             Trzymajcie się ciepło! :* <3:
PS Przepraszam, że tak się rozpisałam. Mam nadzieję, że Wam się podobał post :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz