niedziela, 9 marca 2014

Love MSP Forever!

Witajcie Kochani! :* <3
Zanim przejdę do tematu tego posta chciałam złożyć serdeczne podziękowania za pomoc dla mojej najlepszej przyjaciółki Dancernationalopera :) Kiedy Ada leżała w szpitalu opiekowałam się jej kontem, ale całe szczęście już wróciła i szybko wraca do zdrowia ;) Także jeszcze raz dziękuję <3!:

A więc, w dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moje "Nowinki Modowe". Dużo osób mnie na MovieStarPlanet prosiło, żebym zrobiła o tym posta. Dlatego specjalnie przygotowałam dla Was screeny z strojów. Również przygotowałam dla Was paletę odcieni ;) Gdybyście chcieli to możecie kupić tego look'a :) To tylko moja sugestia. Bo większość z Was samodzielnie wybiera sobie strój i kolorystykę, ale w przyszłości jak Ci zabraknie pomysłów na nie to możesz skorzystać z mojej porady jak i również ja skorzystałam. Wszystko będzie tutaj dokładnie opisane jak stworzyć niesamowity look i różnych kolorów. Przedstawiam Wam mój nowy, zakupiony look :*:
 Strój nr.1 "Yellow&Blue&White":
Jak widać na screen'ie wyżej strój składa się z trzech kolorów "Yellow&Blue&White". Dlaczego taki tytuł look'a? A dlatego, że jest kolorowy i świetnie się reprezentuję. Delikatne kolorki idealnie współgrają z urodą moviestars. Ja te kolory akurat wzięłam z loga "MSP" i jak się okazuję; wszystko pięknie pasuję na prawdziwy, wiosenny look. Jestem bardzo zadowolona, że kupiłam ten look <3 Jest naprawdę śliczny i nie mam słów żeby go opisać. Jak dla mnie cudo :* <3:
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów:
Strój nr.2 "Yellow&Green&Pink":
Kolejny look w wiosennych barwach. Dlaczego takie kolory? A dlatego, że przypominają mi wiosnę. Postanowiłam, że będzie on w nieco ostrzejszych barwach. Kolor zielony idealnie współgra z mocnym różem; ja go nazywam różem "Barbie" :D Trochę śmiesznie co nie? Ale świetnie to wygląda na moviestars z naturalną karnacją. Wszystkich zachęcam do zakupu tego look'a <3:
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów:
Strój nr.3 "Yellow&Violet&Pink":
A oto trzeci look z kolei. W jaśniejszych barwach wiosny. Tym razem użyłam odcienia fioletu i pudrowego różu. A najlepiej pasowały blond włosy z pasemkami pod kolor ubrania. Look jest bardzo delikatny i świetnie się reprezentuję. Kolorystyka nie jest skomplikowana. Bo napewno każdy z Was zna te kolory i napewno ich kiedyś stosowaliście. Look ma to w sobie, że znowuż kolory naprawdę świetnie ze sobą współgrają. Zachęcam do kupowania:* <3:
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów:
Strój nr.4 "Yellow&Purple&Green":
No i ostatni look. W odcieniach ciemnego turkusu i fioletu. Dzięki nim look jest wesoły i bardzo kolorowy. Wcześniej mi to nie przychodziło na myśl, że look może być w takich barwach. A jednak :) Look mi się bardzo podoba. Jest stylowy. I idealnie nadaję się do noszenia go na MovieStarPlanet, a także w realu ;) Sam look w sobie jest w pobudzających barwach. Nie mogłam przestać wpatrywać się w te barwy. Dla mnie ten look jest niesamowity. Naprawdę zachęcam wszystkich do kupienia tego looka :* <3:
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów:

Dobra, to by było na tyle. Wybaczcie, że takie krótkie opisy przy look'ach. Ale naprawdę wieczorem nie wiem gdzie mam głowę. Lecz za to miałam w ten weekend mnóstwo wolnego czasu, że o mało nie umarłam z nudów. Dlatego postanowiłam, że napiszę tego posta. Od ostatniego czasu zauważyłam, że mój blog bardzo się rozwija. Teraz prawie codziennie zaglądam w statystykę bloga i obserwuję ile osób wchodzi i czyta mojego bloga. To dla mnie niesamowite. Dziękuję <3 A i mam nadzieję, że Wam podobał się nowy post o modzie! Mam nadzieję, że kiedyś z niego skorzystacie ;) 
                                                                                                           Pa :* <3

PS I więcej nie mam nic do napisania więc, pa kochani! :*

1 komentarz: