wtorek, 3 lipca 2012

Wygłupy;D (zabawa w dom)

Cześć, KOCHANI!
Za nim zacznę opisywać tego posta chcę powiedzieć Wiol: Drogi Wiolettoszu! Mężu mój jak przyjdzie okazja to się z Tobą ożenię ♥" Zadziwiające wiem, dlatego taki tytuł posta. Więc, jak niektórzy słyszeli dzisiaj była impreza u Wiol29 i muszę powiedzieć że było naprawdę prześmiesznie :D Dużo się śmiałyśmy, wygłupiałyśmy się, ale tak na niby, nie tak na serio. Teraz może powiem nie co co się na początku wydarzyło:
Więc, weszłam by sprawdzić co tam się wyrabia, a w tym domu straszne dyskusje, pomyślałam i postanowiłam wkroczyć do tej dyskusji wszyscy się śmiali, później na początku pan Wiolettosz miał wypadek :( Zadzwoniłam po karetkę. Wszyscy zaczęli milczeć. "Telefon mój głuchy był jak cholera", aż w końcu odezwał się:
K: Dzień dobry, pani!
J: Dzień dobry!
J: Musi mi pan pomóc, chodzi o mojego męża!
K: No?! Co z nim?!
J: On ledwo oddycha. Czy mógłby pan przywieź ze sobą karetkę?
K: Limuzyne?!
J: Nie lizuzyne X-O
K: A co..?
J: Karetkę!
K: Wannę?!
J: Nie wannę X-O
J: Karetkę!
K: Karetka?! Pewnie zaraz przyjedzie ;)
J: Aha! Ok, Dziękuje Bardzo w takim razie do widzonka xd
Karetka się nie co spóźniła kiedy skończyłam rozmowę mąż odżył. Uradowany cieszył się strasznie. Ja natomiast na to odpowiedziałam mu:
-Kochanie?! Ty żyjesz :)
Cieszyłam się jak nigdy dotąd, aż z radości go pocałowałam i dałam mały bukiecik kwiatków ;D
Po następnej minucie wszystko znowu się pogorszyło, drugi upadek Wiolettosza :( znów zadzwoniłam po karetkę  i znowu udało się go uratować. Potem trzeci upadek mężusia, później następny mój! To było przeznaczenie móc iść za śladami swojego męża. Po ostatniej minucie bycia zwykłym człowiekiem moje życie i mojego męża odmieniło się na zawsze.

To tyle, mam nadzieję że Wam podobała się ta zmyślona historia ;) jak jeszcze będą takie imprezy to bardzo chętnie wpadnę ;) I Dziękuje mojej nowej naj Wiol29 za taką świetną imprezę, mam nadzieję że będzie ich jak najwięcej :)
Abym zapomniała i jeszcze zdjęcia z imprezy:

-Proszę, mężu dla Ciebie bukiecik ♥
My razem:
Dobra już kończę tego posta bo by jeszcze nie starczyło miejsca :D

Paa ♥
Pzdr. dla Ciebie Wiol29 ; ***

1 komentarz:

  1. W końcu znalazłam człowieka ( którego nie znam w rl. ) który też jest tak krejzii jak ja xDD

    OdpowiedzUsuń