wtorek, 21 sierpnia 2012

I'm clever cat "Gray&Pink"

Witajcie KOCHANI! ♥
Przepraszam za moją niedotrzymaną obietnice, ale obiecuję że Wam to jakoś wynagrodzę :). Dzisiaj wyjątkowo zrobię 2 posty o modzie, a jeśli nie dam rady to najwyżej drugiego napiszę jutro, a od teraz każdy post o modzie będzie dodawany najwyżej jak mi coś znowu fajnego wpadnie do głowy. Liczące moje obecności w czasie roku szkolnym nowe posty mogę dodawać w weekend lub w przepadane w wolne dni od szkoły :), ale nie przejmujcie się jakoś szybko minie ten rok szkolny i potem znowu mamy wakacje :) To była pierwsza sprawa teraz druga od razu przejdę do rzeczy by nie marnować miejsca na moje porady modowe ;)
Głównym tematem posta wiąże się przestrzeń stroju. Czyli taki zabawny i wesoły. Jak sam tytuł wskazuję nam angielski tytuł posta m.in. jest ten język używany w większości postach w Polsce. Wiąże się on z nowym tytułem posta m.in: I'm clever cat - Jestem sprytnym kotem. Z moimi dzisiejszymi poradami modowymi będzie wiązał się z kotami ♥ naszymi małymi mruczącymi istotami :). Oczywiście nie chodzi mi o takiego prawdziwego kota tylko jego kolory strojów. Jeśli jesteście ciekawi więcej tego postu zapraszam do ciągłego czytania ;). Co do kupowania strojów z moimi pomysłami itd. zapraszam do zakupienia moich looków. Jeśli chcesz możesz zmienić ubrania kota nie musi być koniecznie taki sam look jak mój ;)
Strój nr.1 "Gray&Pink":
Nie mogę oderwać oczu od tego looka tak świetnie reprezentuję się on w całości. Różowy z szarą barwą dodaję movie stars nagłego uroku. Można się w nim poruszać swobodnie gdzie tylko Ci się podoba ;). Jeśli chcesz czymś takim zachęcać swoich znajomych do kupowania takich looków i być modnym musisz bardzo dokładnie zwracać uwagę jaki kolor na początku wybrałeś. Inaczej będzie klapa :), ale z tym akurat nie będzie problemu ;). Te kolory nie są takie gdzie tylko szukasz takiego odcienia, a tu okazuje się że nie możesz znaleźć tego koloru bo może twój punkt widzenia nie jest aż tak cierpliwy. Jeśli będziesz w takich odcieniach kupował swoje look'i twoja pamięć nabierze tych kolorów, które są na MSP.
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Jasno- różowy odcień i jasno- szary odcień = różowo- szary. Tak jak w tytule posta. Te kolory stworzyły nową ciekawą kolorystykę dla swojej movie stars ;) Zachęcam do kupowania ;)
Jak to wygląda w innych kolorach, na 3 rodzajach xD:
Strój nr.2 "Black&Orange":
Jeśli chodzi o kolorystykę to wybrałam dla niej nieco jaśniejszy odcień pomarańczy bo jak sprawdzałam to na innych odcieniach wyszła z tego klapa. Jeśli chodzi o sukienkę i buty wybrałam całkowicie pomarańczowy odcień. A szal wybrałam czarny by look nie był całkowicie pomarańczowy, a opaskę kotka zrobiłam w czarnej i pomarańczowej barwie kolorów. Tak by look nabrał prawdziwego uroku, a co kolorów ubrań wybrałam czarno-pomarańczowe tzn. są "Tiger" czyli m.in "Tygrys", ale nie koniecznie musi być to tygrys może to być rudy kot, a gdy tak patrzę na ten look to kojarzy mi się z moim ulubionym gatunkiem królika tak samo jak i moje wszystkie ulubione gatunki zwierząt ♥
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Czarno-pomarańczowy kot i właśnie taki kolor ma swoją wartość. Otóż mówiąc o bardzo groźnym, ale za to tak cudownemu zwierzęciu dzięki którym świat staję się lepszy kiedy są tygrysy i inne zwierzęta żyjące tuż obok nas :) Zachęcam do kupowania. xD
Strój nr.3 "Gray&Gold":
Kolejny look nie jest ukazany jakimś zwierzęciem, ale za to świetnie reprezentuje się on z kolorystyką i jego nieskazitelnym odcieniom złota i szarości. Dzięki tym kolorom look wydaję się wesoły, dzięki sile złota wszystko zmieniło w jego wyglądzie, a jeśli chodzi o sukienkę wybrałam akurat w całości w złotym odcieniu i szarym rajstopom tak samo i jak szalu. Look' i łatwo pokochać lecz można pokochać jego kolorystykę? :)
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Szary odcień futra dodać jeszcze trochę złotej kreacji i wychodzi z tego ekstra look. Zupełnie jak jakiś rezerwat dla nieznanego zwierzęcia i zupełnej fatydze kolorów ubrań. Bardzo serdecznie zachęcam do kupowania xD
Strój nr.4 "Black&Brown":
Gruby odcień czarności i brązu nie są to nieznane kolory ubrań, ale idealnie sprawdzają się jako ubranie dla swojej movie stars. Gdy patrzę na tego looka to mi przypomina mojego królika "Gwiazdusia" o czarnej barwie futra i jego mocno brązowych oczach, ale i nie tylko nadaję się taka kolorystyka dla zwierzęcia lecz dla swojej movie stars. Ten look akurat zrobiłam na podstawie kolorów u mojego króliczka ♥. Jak będziecie robić takie look'i to inni napewno będą zachwyceni twoim stylem i fatygą kolorów ;)
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Brąz z czarnym coś niesamowitego. Jak prawdziwe zwierzątko w takich barwach przecudnie wygląda!!! ♥ Zachęcam do kupowania xD
Gdzie możesz nosić takie look's?
Jak na linie złapią zwierzaka może to już być po twoich ciuchach koniec. Jak z doświadczenia to wiem jak wyprowadzasz swojego psa na spacer do parku być może nie zauważysz jak twój zwierzak tarza się w ziemi. Jeśli twój zwierzak zbrudzi Ci ciuchy nie panikuj załóż strój kota wtedy psy będą jednocześnie się z Tobą bawiły i szczekały. Bo jak one wyjrzą raz po twojej człowieczej twarzy wcale nie musisz robić problemu psy są bardzo mądre i potrafią każdego wyczuć. Tak samo jak i inne zwierzęta też mogą tak się z Tobą bawić, ale zawsze na spacer zakładaj takie ubrania jak dla mnie to jest super świetna zabawa dla twojego zwierzaka i Ciebie. Podobnie jak i w filmach jak np: w jakiś filmach o zwierzętach bardzo warto przebrać się za zwierzęcia ;)
Dobra to by było na tyle, mam nadzieję że Wam podobał się dzisiejszy post, a opóźnionego napiszę jutro bo teraz zmęczyłam się pisaniem :D
Bay, bay ♥
 





2 komentarze: