wtorek, 14 sierpnia 2012

I'm Dollars "Yellow & Black" x 2

Witajcie kochani ♥.♥
Mam dziś zaszczyt zaprezentować moje nowinki modowe. Mam nadzieję że one się sprawdzą ;). Co do poprzedniego postu o modzie w akwarelowych barwach miał on miejsce na moich wyobraźniach tak podobnie jak i filmy ;), ale dzisiaj nie będziemy mówili o filmach :D tylko o moim nowym nowinkom modowym, które szukałam w głowie chyba z 5 min, a do takich szybkich odpowiedzi trzeba mieć głowę wymieszaną różnymi barwami :D. Co do następnych postów wynikło z tego, że następne nowinki o modzie będą pojawiały się co 3 dni chyba że gdzieś jestem na wakacjach (na urlopie) jak to moja mama mówi :D. Więc, jeśli jesteś zainteresowany do obejrzenia kolejnych moich super pomysłów na looki serdecznie zapraszam do przeczytania moich poprzednich być może coś Cię zainteresuję. Ale jak już wspominałam kolejne posty będą pojawiały się co 3 dni o godz: 12:00-17:30 bo nie będę pisała specjalnie postów wieczorem jak to robią inni. Skoro już jestem przy innym temacie zacznę od początku. Dzisiejszy post będzie się wiązał z naszymi papierami, na które ciężko pracujemy (pieniądze). Gdy zobaczyłam ten odcień żółci to ja po prostu się w nim zakochałam :D I od razu skojarzyło mi się z pieniędzmi. Z dzisiejszym tematem pójdziemy sobie trochę dłużej co do ostatniego tematu były tylko w 3 rodzajach pokazane jakie niesamowite można dopasować kolory, natomiast dzisiaj ukażę nam się 5 różnych rodzajów odcieni! Podczas mojej nieobecności na MSP już o tym myślałam ;) specjalnie dla Was. Myślę, że będziecie zadowoleni :)
Strój nr.1:
Gdy tak patrzę na ten look's czuję się jakbym za chwilę musiała iść do centrum handlowego po kolejną parę ciuchów, które muszę dokupywać sobie codziennie. Nieskazitelny połysk żółci dodaję czarnemu odcieniowi zupełnie inny charakter niż pozostali. Nic nie jest tak połyskowe jak te ciuchy tej niewinnej bogatki :D i jej kasę można nie odstępować nawet na sekundę. Można się nieźle zabawić szalejąc w takich ciuchach. Jeśli ty też widziałeś kiedyś taką osobę to ta osoba z pewnością nie przyjmie cudzego szczęścia w każdym razie inne dodatki do tego look'u reprezentują się one niezwykłym blaskiem. Jeśli podoba Ci się mój look zachęcam do kupowania w moich look'ach.
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Zupełny odcień żółci promieniującego przy zachodzie słońca, a jednocześnie o tak wzbogaconym ciuchom i jego blaskiem reprezentują coś niesamowitego. Zachęcam do kupowania xD
Jak to wygląda w innych kolorach, na 5 rodzajach:
Strój nr.2 "Brown&Green":
Pierwszym rzutem oka kiedy wybierałam kolor zielony wpierw miałam problem w wybraniu odpowiedniego koloru, który idealnie reprezentuję się do koloru zielonego, natomiast ten look przypomina mi ten sam odcień, który ukazuję się późnią wiosną, a brąz idealnie reprezentuję się do tej roli. Myślę, że większości z Was uwielbia wiosnę bardziej niż lato lecz w tym rzeczy że lubię obie pory roku, ale lato mi chyba najbardziej odpowiada kiedy nie jest aż tak strasznie upalnie, natomiast ten odcień zieleni dodaję niesamowitego uroku do brązowej barwy. Zachęcam do kupowania xD
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Wiosna, ach ta nasza ukochana pora roku. Można ją spędzać na dworze lecz trzeba też się ciepło ubrać by nie przemarznąć. Wychodząc na dwór pamiętaj o kurtce i o wygodnych adidasach. Z góry zachęcam do kupowania xD
Strój nr.3 "Yellow&Blue":
Gdy pierwszy raz zobaczyłam ten look to skojarzyło mi się to z ciepłym niebem, a potem nagle zamieniło się to w jakąś zimę. Wam też się tak nie wydaję? Bo ubiorze widać, że look reprezentujący się z zimą również reprezentuję naszą ulubioną porę na wakacje (lato). Lato i Zima nie sądziłam że te obie pory roku mogą nas tak nieźle zaskoczyć, a sami wiecie jaka zimna jest zima, a jakie ciepłe lato. Upalna pogoda + Zimny śnieg = Mieszanka Zimy i Lata. Coś podobnego już niedługo zbliża się jesień, a jeszcze tam gdzieś czyhają te pory roku. Zachęcam do kupowania xD
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Mocny odcień żółci i jasnej barwie niebieskiego dodało do looku zupełną moc dwóch różnym pór roku. Jeśli jesteś zainteresowany kupnem zapraszam do odzieży, które znajduję się na MovieStarPlanet!
Strój nr.4 "Black&Blond":
Ten look akurat już miałam już wcześniej i mimo że to jest kolor do włosów to idealnie reprezentuję się do ubioru. Buty akurat wybrałam w całym blondzie tak by nie zawadzał ten czarny odcień. Kolczyki i wisior oczywiście jak zwykle wybieram takie żółte by idealnie reprezentowały się do tego paska na bluzce. Można przez to powiedzieć że nie jesteś, aż tak bogata/y sądząc po kolorze, ale nie wyglądasz aż tak samolubno jak inni stwierdzają po tamtych mocniejszych odcieniach żółtego.
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Blond pasemka idealnie mogą też reprezentować się do ubioru nawet do butów i opaski na głowie. Równie jeśli dokupisz nową fryzurę VIP z konkursu "Lucky In Love" też idealnie będziesz reprezentować się w blond pasemkach równie jak i w stroju ;). Jeśli chcesz olśnić wszystkim swoim blond look'iem i czarnej koszulce zachęcam do kupowania xD
Strój nr.5 "Yellow&Orange":
No i znowu mamy po raz kolejny mieszankę pór roku. Tym razem jest to Zima i Jesienią jak widzimy po guzikach na bluzce. Już po bluzce i butom widać zupełnie inny odcień niebieskiego. Grupa barwa niebieskiego dodaję naturze trudny do stopienia lodzie, natomiast jeśli reprezentuje się on Jesienią widzimy kompletną porażkę co do niestopionego lodu, ale na ciuchach tym razem jest nieco inaczej. Widzimy już ten gruby efekt niebieskiego i niesilnej pomarańczy, że mimo że to nie sprawdza się to naturze, ale na ubraniach idealnie ze sobą grają.
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Niestopiony odcień niebieskiego coś podobnego nie sądziłam że te obie pory roku nas tak nieźle zaskoczyły w wypadku Zimy i Jesieni nie jest to odpowiednie dla natury, ale można idealnie reprezentować się z takimi looks'ami na MSP xD
Strój nr.6 "Yellow&Pink":
Z reguły patrząc na tego looka widzimy nieskazitelnie zgrany zespół różu i żółci. W innych wypadkach ostry róż może być reprezentowany z czarną barwą. Jeśli chcesz pogrywać z mocnym różem lepiej od razu przefarbuj farbą i ulepsz swój styl. Dzięki nieskazitelnemu odcieniowi różu widzimy po ubiorze że kolor żółty jednak zaskoczył nas swoim wyglądem i dopasowanemu odcieniowi różu możesz olśnić wszystkich znajomych. Z młodym różem napewno możesz czymś zaskoczyć swoich znajomych na MSP. Zachęcam do kupowania takich look'ów xD
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Młody róż i mocna barwa żółci dodaję uroku. Dla swojej movie stars zawsze znajdzie się coś nowego i nieskazitelnie co mogłoby przykuć czyjąś uwagę. Jeśli jesteś zainteresowany kupnem możesz skorzystać z palety kolorów tam nigdy nie ma żadnego koloru co by nikt nie dojrzał po barwie sprawdzaj to za pomocą palety. Zachęcam do kupowania xD
Gdzie można nosić takie look's..?
Mogę powiedzieć że taki odcień żółci może co niektórym jak i mnie skojarzyć się z co chwilę bo w prawdzie nie ma to żadnego znaczenie jest wiele odcieni żółci, ale ten idealnie reprezentuję się teraz do zgarnięcia jak i pieniądze, które w prawdzie przynoszą szczęście. Co nie którym to przeszkadza trochę jak i mnie że za wszystko musimy płacić nawet jeśli to jest jakaś strona internetowa. Za każdy mandat. Jak ten strój reprezentuję się w różnych wersjach nawet jeśli to są zakupy albo jakiś nieskazitelnie strój prasowany aż do czasu w występie w programie "Milion w minute".

Dobra, to by było na tyle mam nadzieję że nie przesadziłam trochę z tym pisaniem, ale z góry jeśli dopiero zaczynasz to miłego czytania ;)
Bay, bay ♥





 

 

 

2 komentarze: