piątek, 17 sierpnia 2012

Wywiad z Lena5455

1.Skąd dowiedziałaś się o MovieStarPlanet?
Moja koleżanka, która w to gra/grała nie wiem powiedziała mi o MSP.
2.Jak zaczęła się twoja przygoda z MovieStarPlanet, opowiedz ją?
No zalogowałam się od razu kupiłam ciuch, po jakiś 30 minutach zdążyłam się już pokłócić i nawet zagrożono mi usunięciem :D więc moja przygoda zaczęła się ciekawie, a teraz gram już rok i miesiąc i nie żałuję że się zalogowałam bo poznałam wspaniałych przyjaciół i świetnie się bawię!
3.Czy masz jakiś cel na MovieStarPlanet?
No chyba jak każdy chcę dojść do 25lvl i być na pierwszej stronie w rankingu :)
4.Na ile % lubisz MovieStarPlanet?
100 %
Kocham je!
5.Dlaczego akurat taki serial "What I"?
Wiesz . . Tytuł znaczy Dlaczego jak miało chodzić o dziewczynę ma wspaniałe życie i zaczyna się wszystko psuć.
Polecam.
6.Jakiego gatunku filmy lubisz oglądać na MovieStarPlanet?
Wiesz, sama nie wiem zależy jak są zrobione bo ulubionego stylu nie mam.
7.Czy chciałabyś kogoś pozdrowić?
Tak, Aniulexx, Sylwiaa<3, _nyna i mojego chłopaka i buziaki dla cb ♥
Dziękuje.
Dziękuje za wywiad!
Ja też.

I Wam też dziękuje za uwagę, mam nadzieję że Wam się podobał wywiad. Nie miałam nic innego do roboty. Więc, postanowiłam zrobić wywiad z moją naj Lena ♥ Mam nadzieję, że Lenie też podobał się wywiad :)
Pozdrowienia dla Leny i innych gwiazd z MovieStarPlanet ;)
Bay, bay ♥

1 komentarz: