poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Po przerwie :)

Witajcie KOCHANI! ♥
Dzisiejszy post będzie trochę opóźniony, a mianowicie jak już wspominałam w poprzednim poście o konkursach i niespodziankach jakie mam zamiar zorganizować po przerwie. Więc, jeśli chodzi o niespodzianki będzie ich nie dość dużo, ale jestem przekonana, że będziecie z nich zadowoleni :). Jeśli chodzi o moją nieobecność na MSP, na którą przyszło nowych zaproszeń do znajomych i nowych wiadomości, na które nie zdążyłam odpisać przed wyjazdem do babci odpisałam na nie w sobotę wieczorem. Trochę było tych wiadomości, ale jak wspominałam w poprzednim poście "robię sobie tydzień bez komputera ;D", a mianowicie ten czas przeleciał nieco szybko na początku nie mogłam się przyzwyczaić, że jestem teraz zupełnie bez komputera :D, ale całe szczęście, że teraz ten czas mogę spędzać jeszcze z innymi z MSP, a mianowicie już niedługo nie będzie za bardzo tego czasu bo to już prawie koniec wakacji, a jeszcze niedawno wakacje się zaczęły. Więc, jeśli macie do mnie jakieś pytania na MSP to nie pytajcie się o moje sprawy w realu "gdzie byłam na wakacjach?", "czy było fajnie na wakacjach?" "czy dodasz jakieś zdjęcia z reala z wakacji, proszę...?" . Wymieniłam dwa pytania, na które nie będę odpowiadała, a na które odpowiadam tyczą się tylko i wyłącznie MSP.
Jeśli chodzi o konkursy, nagrody i niespodzianki jakie Was czekają czytaj dalej:
Mianowicie podzieliłam sobie grupę jaką niespodzianki czekają i na MSP i na blogu. Po raz pierwszy na moim blogu będzie zorganizowany konkurs, ale nie będę tutaj o tym za dużo opowiadała bo tylko zepsuję niespodziankę :D. Jeśli jesteście zainteresowani do wzięcia udziału w konkursie, który jeszcze nie ukazał się na blogu proszę o zgłoszenia w komentarzu poprzez zgłoszenia na MSP też można się zgłosić na MSP tylko nie narzekajcie jak Wam nie odpiszę. Każdy głos jest podliczony ;), a jeśli chodzi o konkursy na MSP będzie też sporo ciuchów do wygrania. Sporo się nasiedziałam przy przyglądaniu moich niepotrzebnych rzeczy lecz proszę być czujnym są pewne zasady brania udziału w konkursie na MSP nie jestem w stanie wszystkim odpisać, ale są pewne warunki jeśli napiszesz mi taką wiadomość podczas konkursu: "już dałam ci grafa, a teraz dawaj moje prezenty!!!" ta wiadomość może zostać uznana za ogromne wymuszenie i brakiem cierpliwości jeśli to napiszesz do mnie w mailu dyskwalifikuję Cię z brania udziału w konkursie.
Jeśli chodzi o konkursy na blogu i niespodzianki: będzie ich fule i będzie zabawnie! Nie będę za wiele zdradzała, ale być może pojawi się mnóstwo nowych ankiet i 5 różnych nowych gier i instrukcji. Tylko dokładnie jeszcze tego nie wiem planowałam to już wcześniej, ale może uda się jeszcze coś wymyślić ;) Dobra, to by było na tyle mam nadzieję, że przeczytaliście do końca tego posta ;)
PS Tak by Wam nie zanudzać czytania dodam jeszcze screena na końcu ;)
Bay, bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz