środa, 1 sierpnia 2012

Yellow & Pink

Witajcie KOCHANI! ♥
To moja nowa metoda pisania na samym czubku postu :D dobra, więc przechodzę już do rzeczy. Dzisiejszy post będzie poświęcony moim nowym poradom modowym. Zaznaczę może od tego jak stworzyłam nowego looksa na MSP. Nie daliście mi ani jednego love it'a do mojego new looksa. Wiem, że jeszcze o tym nie napisałam na MSP bo myślałam, że Wy potraficie mnie zauważyć na MSP. Według mojego punktu widzenia ogl. każdemu codziennie filmy to chyba skoro oglądam to Wam wyświetla się że ta movie star oceniła film innej movie stars. To była pierwsza sprawa, a teraz druga, że w niedzielę nie będzie mnie na MSP, ale to raczej pisałam że wyjeżdżam na tydzień i mnie nie będzie. Oczywiście na MSP będę wchodziła, ale dość rzadko bo nie mam zamiaru marnować pięknej pogody i słońca na MSP. Też muszę sobie zrobić przerwę od MSP. Dzisiaj jest już środa i jest w tej chwili godz. 15:26, a posta pewnie zaczęłam z 2-3 min. temu :D Dobra, nie będę już więcej tutaj wypisywała mojego wyjazdu następnym razem to wszystko dokładnie napiszę w kolejnym poście ;)
Więc, przechodzę do rzeczy. Dzisiejszy temat posta to: "Yellow & Pink" czyli ogólnie chodzi o prawidłową kolorystykę i pomocy w dobieraniu kolorów. Mam nawet zrobione już screeny z MSP ;) które zaraz na nich tutaj będziemy sobie wszystko opisywać.
Strój nr.1
Chodziło dokładnie o ten looks. Jest ładny, ciepły i taki żywy widać to już od razu po kolorach. Tylko się chcę przyglądać tym kolorom nic więcej :) . Już od razu idzie się przekonać jak te kolory idealnie są do siebie dopasowane. Chodzi mi oczywiście o ich bardzo mocne kolory. Zauważyłam że mało takich movie stars robi takie kolorowe looki, ale mogę powiedzieć tym osobą co fascynują się taką kolorystyką. Po prostu szukają kolorów, które idealnie nadawałyby się jako profesjonalny look. Polecam też innym movie starowiczom robić takie looki. Jeśli można zauważyć po ubraniach wygląda to bardzo kolorowo i wesoło :) Jeśli spodobał Ci się look możesz go kupić u mnie w moich look'sach ;)
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów:
To nic trudnego znaleźć te kolory. Wystarczy że poszukasz trochę w różach i żółciach wtedy masz pewność że to są te kolory jakich szukasz ;)
Jak to wygląda w innych kolorach, na trzech rodzajach:
Strój nr.2 "Gray & Green"
No i z przekonaniem mogę powiedzieć że to jest po prostu boskie! Patrząc na looka widzimy zupełnie inny odcień zieleni niż zwykle. Look jest bardzo wesoły i pełen energii. Patrząc na kolory widzimy że jak nieskazitelnie pasuję do siebie zielony i szary. Od razu po kolorach widać pełną energię tego looka i im nieskazitelnym pasemkom. Taki look warto obejrzeć na żywo kiedyś. Być może traficie na taką osobę co idealnie reprezentuję się w odcieniach szarości i zieleni xD
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Niepowtarzalny młody odcień zieleni coś niesamowitego i to nie z czyjeś pomocy. Zachęcam do kupowania xDD Im więcej młodej zieleni tym lepiej ;)
Strój nr.3 "Brown & Gold"
Gdy tak patrzę na ten look to się czuję gdybym teraz musiała ubierać złotą błyszczącą sukienkę i zaraz migiem do limuzyny na rozdanie nagród. To jest coś niesamowitego, a najlepiej to reprezentuje się z brązem. Wiem, że ten odcień złota jest trochę podobny właśnie do tego brązu, ale jak przez chwilę się tak przypatrzeć tym kolorom to po prostu wygląda to niebiańsko! Tak to mogę ująć. Oczywiście na tej bluzce, spodniom, opasce butom i oczywiście włosom. W drugiej części jeśli chodzi o pasemka wybrałam oba takie złote.
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
To jest coś niesamowitego, że udało mi się znaleźć kolejny modny kolor dla swojej movie star. Zachęcam do kupowania xDD Jeśli będziecie robić takie looki to najprawdopodobniej przyciągniecie jeszcze dużą uwagę niż zwykle ;)
Strój nr.4 "Plum & Violet"
No i kolejny MEGA, SUPER HIT! Moi drodzy to już jest ostatni looks jaki Wam tutaj pokazuję. Więc, żeby nie zanudzać od razu przejdę do rzeczy ;) Look jak dla mnie wygląda niebiańsko! Bardzo mi się podobają jego kolory i ten cudowny odcień śliwki :D Wiem, wygląda trochę jak śliwka, a z tamtego może wyniknąć tylko jedno jagoda :D Śliwka i jagoda coś podobnego nie sądziłam że te oba owoce mogą Nas tak nieźle zaskoczyć. Jeśli spodobał Ci się look zachęcam do kupowania xD
Jak te kolory wyglądają na palecie kolorów xD:
Mówię Wam już tutaj od razu! Kupujcie takie looki! One po prostu według mnie są naprawdę oryginałem. Zachęcam też do kupowania tamtych pozostałych looks ;) Macie tutaj już od razu wszelką pomoc odnalezieniu tych odcieni tak byście mogli takie look na co dzień wszędzie lub też możecie jeśli znajdziecie nosić taki styl w rl. :3
Gdzie możesz nosić takie look's?:
Mogę powiedzieć, że takie kolory idealnie nadają się na popołudniowy spacer po plaży w zachodzie słońca. Jeśli już to mówię to jeśli w rl. znajdziecie coś podobnego to teraz mnie posłuchajcie: Wieczorem najlepiej jest właśnie nosić takie kolory oczywiście na plażę też, ale dlaczego? Dlatego że to są kolory akwarelowe sama wiem :D bo mam takie właśnie farby w domu *heh*
Ok, to by było na tyle następne nowe posty o modzie będą pojawiały się co tydzień ;)
PS Jeszcze raz zachęcam do kupienia te komplety strojów nie są dla VIP także każdy może zakupić taki  look :D
BAY ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz