czwartek, 2 sierpnia 2012

Konkurs "Zombie na zachodzie" ;D

Więc, witajcie KOCHANI! ♥
Dzisiejszy post będzie trochę podobny do tego poprzedniego. Więc, dzisiejszym tematem tego posta jest nowy konkurs na MSP. Jeśli niektórzy jeszcze go nie widzieli to mają teraz wyjątkową okazję. Dzisiejszy konkurs wiąże się z tylko jedną rzeczą "Zombie". Gdy to zobaczyłam to wywarło na mnie ogromne zdziwienie myślałam, że to będzie jakiś bardziej letni konkurs, a nie taki straszny. Nie da się tego zauważyć, że nie jest to za bardzo odpowiednie dla właściwego konkursu MSP. Sama to wiem. Jeśli chodzi o tła do filmu po prostu paranoja za mało jest teł do tego konkursu. Z pewnością już to pewnie sami zauważyliście, że coś ostatnio pracownicy MSP nie spisali się z tymi tłami do filmów. Mogę to mówić z przekonaniem bo to jest prawda tak mniej więcej w 85 % tyle sobie wybrałam. Ok, skoro zaczęłam już od razu lecieć z innym tematem może przejdę jeszcze raz do rzeczy. Więc, jeśli chodzi o ten konkurs :s moja opinia konkursu to 65/100 %, ale w rzeczy samej najbardziej wybudzają we mnie wrażenie animację i ciuchy, włosy, buty i dodatki. Moja opinia tego wynosi tak z 85 % to już jest jak dla mnie świetne ;D Dobra, by nie zanudzać Wam może od razu już skończę ;)
PS Aha i jeszcze jedno już niedługo pojawią się nowe ankiety na blogu. Więc, znowu będziecie mogli głosować ;)
Tła do filmów:
 500 $
450 $
Animacje:
Ciuchy z konkursu:
Strój na koneq:
VIP:
Z mojego punku widzenia kiedy patrze na ten strój to widzę w nim wielką pełnię księżyca. Gdyby tak spojrzeć na to jak na obraz to widzimy ciemne niebieskie niebo i biały księżyc. Być może taką fatygą się interesujesz jak ten look jest HITEM jak dla mnie. Nie wiem jak dla Ciebie, ale mi się bardzo podoba w nim ten ciemny odcień niebieskiego i idealnie pasującego do niego bielom xD Zachęcam do kupowania ;)
Ile musisz zapłacić za komplet xD:
Jeden taki komplet kosztuję 1.850 trochę warto, ale jak ktoś posiada członkostwo VIP może nas nieźle tym zaskoczyć tym samym i mnie. Więc, każdemu skończy się VIP to może zakupić tego VIP jak już zdecydowaliście i możecie iść do sklepu i się rozejrzeć po sklepie i poszukać właśnie tego stroju ;)
Strój na koneq:
Nie VIP:
Gdy tak patrzę na ten look's widzę w nim tylko jedno. Młody odcień różu taki właśnie jaki lubię. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ten look to jest kolejny HIT do looku na konkurs. Też mam taki podobny strój tylko że mieszany VIPem i nie VIPem z odcieniem młodej zieleni i szarości taki look jaki był w poprzednim poście. Jeśli macie w sobie odwagę oświecić tym lookiem całe MSP to zachęcam do kupowania xD Być może trafisz na którąś z gazetek MSP i tym samym oświecisz wszystkimi gazetami MSP.
Ile musisz zapłacić za komplet xD:
W sumie to nie jest drogi ten look. Jest tańszy od tamtego co mnie dziwi :D ale serdecznie zapraszam do kupowania moich looków i proszę zachować w nich zimną krew ;)
Strój na koneq:
DIAMONDS:
No moi drodzy to już jest ostatni strój jaki tutaj Wam pokazuję osobiście. Tak z nieświadomości wybierałam sukienkę, buty i włosy. No, ale myślę że Wam się to podoba lecz i tak widziałam lepsze :D Jeśli jesteś zainteresowany moim stylem na MSP możesz w każdej chwili wejść na mojego bloga i zobaczyć co tak jeszcze fajnego wrzuciła i pamiętajcie takie posty są co tydzień oczywiście ten jest z konkursu, ale można tak powiedzieć że też będą takie posty pojawiały się co tydzień ;)
Ile musisz zapłacić za komplet xD:
16 DIAMONDS no proszę, ale jak na diamenty to za drogo. Nie polecam kupować przez DIAMONDS ciuchy :D Tylko jego fajne części ciuchów. Ja mogę Wam polecić tylko te buty i włosy nic więcej :D Zachęcam bardzo serdecznie do kupowania ♥ xD
 Dobra, to ja już powoli kończę pisanie tego postu mam nadzieję że Wam się podobało tak jak i mnie :D
Bay ♥




1 komentarz:

  1. Mam pytanie:
    Po co wstawiasz zdjęcia animek i strojów z nowego konkursu, skoro wszyscy je widzą? Lepiej pomiń to, bo i tak nikt nie ogląda czegoś co już widział.
    Lepiej od razu przejdź do swoich stylizacji.

    To taka mała rada :)

    ________________________________________________

    Zapraszam na mojego bloga:
    zycie-nastolatkow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń