sobota, 4 sierpnia 2012

Tydzień bez komputera :D

Więc, jak sama nazwa Wam wskazuję, dostałam znowu po raz kolejny VIPa, a teraz robię sobie taki tydzień bez komputera :D. Obiecuję, że w następnym tygodniu zorganizuję wiele niespodzianek i konkursów ;) Jeśli chodzi o zgłoszenia do konkursów nie musisz się zgłaszać. Wystarczy, że się zgłosisz nie zgłosząco mi tego :D oczywiście postaram się z tymi starcoinsami oszczędnie :D jeszcze na razie nie teraz bo teraz nie mam za bardzo czasu bo teraz jestem coś ostatnio bardzo zajęta na MSP. W tej chwili jest godz. 21:00 i zaraz muszę zbierać się na kolację :D. Jeśli będziesz miał/a jakieś do mnie pytania pisz na mail, a na pewno odpiszę dopiero po mojej minionej przerwie z MSP postanowiłam, że odpocznę ten tydzień od MSP i zrobię coś innego zagram w piłkę na podwórku :) no chyba, że przyjdzie z 100 wiadomości dziennie :D a jeśli chodzi jeszcze o konkursy będzie ich nawet sporo po moim przybyciu po 1. tygodniowej przerwie zamierzam trochę rozerwać się od kompa ;). Dla dowodu tego że nie kłamię wykupiłam nawet VIPa na miesiąc, a jeszcze lepiej będzie jak wrócę bo teraz nie chcę mi się robić konkursu. Na dowód tego, że wykupiłam VIPa zrobiłam screena:
Po kolejnym zakupie VIPa już to po raz setny kupiony, ale to nie znaczy że będę teraz Wam kupowała prezenty z listy życzeń. Więc, proszę nie udzielajcie się na mnie nie jestem przecież jakiś milioner, ale gdybym była to bym Wam kupiła jako nagrody w konkursie. Jeśli chcesz więcej dowiedzieć się o danych prezentach przeczytaj moją nową biografię na MSP. Dobra, to by było na tyle tylko chcę Was prosić o jedno nie Tęsknijcie za mocno :D Niedługo znowu wejdę na MSP ;) Bo ja też będę tęskniła, ale bez przesady odpoczywam, spędzam czas z rodziną tylko 1. tydz. Dobra, by Was nie zanudzać już skończę pisać tego posta. PS Aha właśnie i jeszcze jedna sprawa. Chodzi o tuż o obserwatorów (członków) mojego bloga prosiłabym bardzo o komentarze do moich pozostałych postów. Bo do tamtych nie mam jeszcze ani jednego i proszę Was o komentowanie ja zauważyłam , że inne osoby ma blogu mają po 15 komentarzy i też mi było bardzo miło byście komentowali moje posty, a nie tak od sobie ja poświęcam na te posty chyba z 1 godz. + 15 screeny. Prosiłabym byście dołączyli do moich członków jako obserwatorów mojego bloga wtedy byście mogli dawać do moich postów komentarze. Jeśli chcesz się stać członkiem mojego bloga, a jednocześnie komentować moje posty >>Kliknij tutaj<< potem klikasz na "google" ku prostokątowi, logujesz się używając tylko hasła i wyświetli Ci się prostokąt z naciskiem na "obserwuj tego bloga" i gotowe ;p  
Bay, bay, do zobaczenia po przerwie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz