wtorek, 31 lipca 2012

Imprezka ;D (znowu)

Cześć Kochani ♥
Dzisiejszy post będzie nieco krótszy, który będzie spowodowany brakiem siły i brakiem myślenia. Więc, zaczynam od tego, że kami001111 wysłała mi wiadomość z pytaniem: czy zrb u cb impre .? xd. No i zgodziłam się co było to wprost nieobliczalne. Impreza była trochę krótka, ale myślę że świetnie się na niej bawiliście imprezowicze! Tym samym była to dla mnie wspaniała impreza, a najbardziej świetnie się bawiłam z: kami001111, Kafiną i Didi10. Oczywiście już na samym końcu imprezy obiecałam że wrzucę już te foty na bloga niech już one sobie zobaczą jak one tego bardzo chciały :) przecież trzeba jakoś imponować innym swoim charakterem i postępowaniami. Mimo tego, że teraz jestem już na prawdę wyczerpana to jeszcze mam siłę pisać co dziwne. Ostatnio pisałam nawet posta o północy potem jak kładłam się spać to wstaję, a budzę się o 12:55 lub 13:00. Więc teraz jest godzina 23:28 piszę z godz. na moim zegarku xD Dobra, nie będę Was zanudzała chcę tylko dodać jeszcze, że ta impreza była dla mnie wyjątkowo udana z resztą jak każde inne imprezy ;) Chcę też podziękować moim imprezowiczom (gościom), którzy byli u mnie na imprezie ;D Dobra, nie będę już zanudzała już daję Wam moje screeny, które Didi10 bardzo chcę obejrzeć ;D
Sesja zdjęciowa z Didi10 i Kafina:
Bay, bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz