czwartek, 12 lipca 2012

Impreza, impreza i po imprezie ;D

Cześć Kochani ♥
Dzisiaj mam dla Was znów kolejnego posta. Ten post tyczy się imprezy, która była przedwczoraj :( Sorry że trochę późno o tym piszę, no ale po prostu byłam strasznie zajęta. Nie miałam nawet czasu zerknąć na bloga. Może to dlatego że próbowałam wbić ten 13 lvl. No i w końcu udało się :) Tylko muszę znowu VIPa kupić by następny film uczcić to nagrodami. Dobra nie będę tu za dużo o tym pisała :D Więc, impreza. Przedwczoraj byłam u mnie impreza w pokoju imprez. Zaprosiłam gości. Było bardzo dużo osób więc pomyślałam że zrobię jakieś screeny na bloga by móc nie zapomnieć. Każde niezwykłe wydarzenie ma sens. Ja na przykład miałam strasznego pecha w realu, ale będzie lepiej gdy nie będę tu go opisywała :D Ok, a teraz może powiem nieco trochę o imprezie. Muszę powiedzieć że impra się udała, a sami wiecie jak np: jedna koleżanka cie zaprosi na imprezę to nie musisz się wahać czy iść czy nie. Warto sprawdzić.
Dobra, później napiszę znów kolejnego posta teraz muszę lecieć. I jeszcze bym Wam nie zanudzała jeszcze wstawię screeny:
Ja i Wiolettosz (zdjęcia z imprezy):
Wszyscy razem:
Bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz