niedziela, 22 lipca 2012

Moje dwunaste urodzinyy xD

Hejka kochani ♥
Mam dla Was nową nowinę dziś (22.07.2012r.) obchodzę 12-naste urodziny. Strasznie się ucieszyłam i tego dnia postanowiłam że z tej okazji zrobię u mnie na MSP urodzinową imprezę. Przyjemność po każdej stronie. Pamiętajcie tylko o zabraniu dobrych humorów by zabawa się udała :D Dziś wyjątkowo jestem w świetnym nastroju. Więc, mogę każdemu pooglądać filmy. Dziś akurat goście zjawią się dopiero od 15:00. Więc, imprezę mogę zrobić dopiero wieczorem. W końcu to będzie impreza na cześć moich 12-nastych urodzin :) Możecie jak chcecie ubrać się jakoś ładnie by było widać że się świetnie bawisz ;) Dzisiaj sama to wszystko planowałam na MSP i mam nadzieję że przyjdziecie na moją urodzinową imprezę. Byłoby dla mnie ważne by każdy zechciał przyjść ;) a no właśnie chcę Wam jeszcze powiedzieć że cudownie mi się gra z wami na MSP. Nie mają zawsze znaczenia tylko filmy. Liczy się coś więcej ;) np: urodziny lub imieniny. Imieniny akurat obchodzę za tydzień w piątek (27.07.2012r.) *heh* moja nowa koleżanka na MSP SZAKRA) też obchodzi urodziny dziś (22.07.2012r.) i ma tyle samo lat co ja *heh*. Dziś też skończyła 11 lat xD
Dobra, to by było na tyle tylko chciałabym podziękować moim znajomym za prezenty i grafy, oczywiście życzenia też. Jesteście najlepsi ♥ Mam nadzieję że za rok będzie też tak samo ;)
Bay, bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz