środa, 4 lipca 2012

Kary na MSP za nic..?

Cześć, kochani ♥
Dzisiejszy post będzie się tyczył i MSP i pracowników :D Jak już wiadomo były wprowadzone nowe opcje na MSP. No i nie podobają mi się, dlaczego? Użytkownicy MSP reagują na to bardzo krzywdząco np: któraś dziewczyna napiszę na MSP (nwm) od razu dostaję OSTRZEŻENIE! i można tez powiedzieć, że można zostać zablokowanym. Skąd to wszystko? Pewnie widziałyście jak wysokie levele pisały na MSP np: nwm, zrb itp. można stwierdzić że to są ostrzeżenia za nic. Dzisiaj na MSP pamiętam była impreza u mojej naj Wiola29 i chyba już z 2 ostrzeżenia dostałam! Ale nie będę ich tutaj pokazywała! Moim zdaniem to są po prostu ostrzeżenia za nic! Bo wczoraj na imprezie u mojej naj Wiol29 nie dostałam jakoś ostrzeżenia, a dzisiaj? naprawdę te opcje mi się nie spodobały! Pewnie to przez tą pisownię (nwm) zrobili tak że nikt nie ma prawa wypowiadać się w takie zdanie. No ale bez przesady blokada o takie pierdoły?! Ostatnio napisałam na MSP takie coś (zrb) to nie mogłam pisać na chacie przez 5 minut.
Nie wiem jak wy, ale dla mnie to jest nienormalne inni nawet ani 1 ostrzeżenia nie dostali, a tu się ukazują z 2,3,4,5 albo i jeszcze może 10 ostrzeżenie!
Dobra to na tyle nie będę Was zanudzać :)
nq ; **

1 komentarz:

  1. Hah ... pozdro , ostrzeżenia za napisanie takich słów jak nwm itp. ?? Ci ludzie z msp ( administratorzy ) powariowali ...

    Lenna

    OdpowiedzUsuń