wtorek, 17 lipca 2012

Impreza u Kari05

Cześć kochani ♥
Dziś mam dla Was znowu super posta z super screenami. Niestety będę trochę musiała szybko pisać tego posta bo na dworze za bardzo się rozpadało i najprawdopodobniej będzie burza :( Więc, może teraz dodam coś od siebie. Impreza była super, oprócz tego że dostałam 2 ostrzeżenia (znowu) i nie mogłam pisać przez 5 min. Nie wiem po co te ostrzeżenia chciałam napisać coś na chacie, a mi się wyświetliło ostrzeżenie. Potem znowu ostrzeżenie chciałam odpisać im, ale znowu dostałam ostrzeżenie! Oni chyba są chorzy powiem może trochę niegrzecznie: "Wy chyba powariowaliście. Niech dajcie Nam spokój tylko tym niszczycie MSP. Wy jesteście chyba popierdoleni". Musiałam to napisać bo mnie to już naprawdę wkurzyło :( Pamiętam MSP było kiedyś inne kiedy była pani Beatka (Admin) MSP było bezpieczniejsze, a moderator w ogóle nic nie robi. Zauważyłam. Dobra, ale nie będę tu za dużo pisała o pracownikach MSP bo mnie już to wkurza. Więc, powiem może: impreza u Kari05 była prześmieszna. Na początku była butelka, a potem nagłe wygłupy wszystko zmieniły ;) Miałam szczęście że mnie nie zablokowali :)
Ok, to na tyle następnego posta napiszę jak mi coś fajnego wpadnie do głowy ;D
PS Jeszcze screeny jakie udało mi się zrobić podczas imprezy:
I na końcu wszystkie dziewczyny razem ♥

Bay, bay ♥









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz