piątek, 6 lipca 2012

Ja i Wiolettosz ♥ (nasze zdjęcia) xDee

Cześć Kochani! ♥
Dzisiaj specjalnie chciałabym Wam pokazać nasze nowe zdjęcia z Wiolettoszem, które wczoraj wieczorem zrobiłam. Można też powiedzieć że znowu była impreza u Wiolettosza ;D Na początku byliśmy sami w domu kiedy już córki nie było na MSP ;D no ale cóż. Potem poszliśmy z Wiolettoszem do klubu VIP. Rozdaliśmy wszystkim zaproszenia na imprezę, ale jakoś nikt nie miał okazji wpaść zobaczyć (nie chciał w ogóle przyjść). Potem poszliśmy z Wiolettoszem do domu, a tu prawie cała gromadka osób zebrała się z klubu VIP i też ogólnie naszych zaproszeniach wpisane w dymku xDee Przyszło bardzo dużo osób, ale najwięcej właśnie tych niskich leveli, ale i tak było fajnie. Zamiast imprezy była butelka :D. Graliśmy w prawda lub wyzwanie :D Po tym jak wybrałam na początku "prawdę", a potem już wyzwanie" mąż się na mnie obraził :( No ale wszystko się ułożyło, ponieważ mąż mnie już przeprosił, a ja jego. Wszyscy widzieli naszą kłótnię ;D tylko te osoby, które wpadły na imprezę, reszta chyba zasnęła przy tych komputerach :D
Dobra, to na tyle. Aha i jeszcze nasze zdjęcia z Wiolettoszem ;D:
Nasze wczorajsze zdjęcia:
Nasze, nasze zdjęcia:

Z imprezy:
Pa ♥



                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz