sobota, 14 lipca 2012

Wywiad z Paolą ...

1.Skąd dowiedziałaś się o MSP ..?
Z reklamy w CN.
2.Jak zaczęła się twoja przygoda z MSP, opowiedz ją..?
Na początek gra była dla mnie nie zrozumiała i dziwna potem zrobiła się fajna i miałam w niej cel.
3.Jak zaczęłaś rejestrować się na MSP, to kiedyś sądziłaś że będziesz na 1str. w rankingu..?
Nigdy (: 
4.Ile czasu zajęło ci wbicie 20 levela..?

 ok.4-5 mieś.
5.Dlaczego akurat taki serial "Pająk"?
Bo po zabiciu pająka miałam pecha i postanowiłam zrobić taki film :D
6.Jakie typu gatunki filmy lubisz oglądać na MSP ,,?
Na msp trudno jest wydzielać jakieś "gatunki" filmu ,ogólnie to lubię komedie i horrory .
7.Na ile % lubisz MSP..?
Od 0 do 100% to jakieś 50 % ;)
8.Czy chciałabyś kogoś pozdrowić..?
Wszystkich pozdrawiam ♥
Dziękuje bardzo za wywiad :)
To na tyle, Bay ♥
PS Mam nadzieję że podobał Wam się wywiad..? Swoją ocenę uzasadnijcie w komentarzach ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz