wtorek, 17 lipca 2012

Małe zmiany na duńskim MSP

Cześć kochani ♦
Mam dziś dla Was nową wiadomość co do duńskiego MSP ♦ Już niedługo będą wprowadzone nowe opcje na MSP ♦ Jeszcze lepsze tym samym jestem bardzo szczęśliwa :D No tylko wystarczy spojrzeć na MSP pojawi się takie coś jak zbieranie diamentów ♦ Wiem szokujące ale będziecie jeszcze bardziej zobaczycie co można wygrywać za te diamenty ♦ Skąd się tego dowiedziałam? Wejdźcie sobie na duńskie MSP jeśli nie macie konta to sobie załóżcie, albo potem możecie sobie je usunąć jak wolicie ♦ Więc doskonale nie wiem kiedy będzie wprowadzona ta opcja, ale myślę że za kilka dni lub tydzień ♦ Już się nie mogę doczekać, aż one będą wprowadzone ♦ Dobra nie będę Was już męczyła tymi diamentami ♦ Możecie zobaczyć sami jakie screeny udało mi się zrobić z duńskiego MSP:
Bay, bay ♦
 

3 komentarze:

  1. super, że dałaś informacje z duńskiego msp!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sie nazywa duńske MSP ? moviestarplanet.com ? ;D
    Ale nie serio o.o Jak sie nazywa strona z duńskim MSP ??? ;o Plis odpowiedz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że moviestarplanet.dk :)

      Usuń