wtorek, 24 lipca 2012

Już czas na mnie ...

Cześć kochani ♥
Dzisiaj chciałam Wam tylko przekazać informację o moim wyjeźdźcie na wakacje. Jeśli myśleliście że mam taki zamiar odejść to jesteście w błędzie :) nie odchodzę z MSP -.- Jadę po prostu tylko na wakacje odpocząć trochę od MSP. Oczywiście na MSP będę wchodziła tylko, że wieczorem nie chcę za długo przesiadywać. Jadę, więc na wakacje do mojej babci i kuzynki. Będę z czasem musiała się nią zajmować i zabawiać także na pewno zrozumieliście o co chodzi. Wyjeżdżam na 4 dni do babci na 3 noce i pół piątku. Zamierzałam już dawno jechać, ale akurat nie mogłam pojechać bo miałam w niedzielę urodziny i chciałam spędzić ten czas z rodziną kiedy moja mama raz w tygodniu miała wolne od pracy. Więc, posty będę dodawała na bloga. Od teraz na MSP będę grała na laptopie. Bo zwykle dodaję posty na komputerze i screeny też. Już pobrałam sobie program robienia screenów. Nawet już mam gg ale to Wam nie mogę podać :D
Dobra, to by było na tyle po moim powrocie znowu za tydzień pojadę na wakacje. Więc, znowu mnie będziecie widzieli wieczorem na laptopie. Większości czasu u babci chcę raczej spędzać z moją młodszą kuzynką i zająć się szkicowaniem, a i jeszcze dodam jakiegoś screena na zakończenie tego postu by nie było że moje posty są w ogóle nudne. To dla Waszego dobra byście to przeczytali!
Bay, bay ♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz