niedziela, 22 lipca 2012

Urodzinowa impreza z okazji moich dwunastych urodzin xDD

Hej kochani ♥
Mam dziś dla Was nowego, świeżutkiego posta. Wiąże się on z moimi dzisiejszymi urodzinami. Wiem bardzo się z tego cieszę, a tak poza tym miałam wspaniałe urodziny w realu przyszło dwoje dziadków i jeszcze ciocia do nas wpadła. Zapadła cisza rodzice zamiast rozmawiać jaki to dla mnie cudowny dzień ♥ rozmawiali o samych dramatycznych przeżyciach jakie przeżyli :D Nudziłam się i nudziłam, aż w końcu poszłam do pokoju po zeszyt bym ćwiczyła swojej umiejętności. Moją największą pasją jest malarstwo i szkicowanie. Dziś naszkicowałam dwa rysunki. Babci i dziadkowi bardzo się spodobały w szczególności do cioci. Dobra, za bardzo rozpisałam się o moich urodzinach w realu. Więc, ogólnie na imprezie było dużo osób! Nawet mi perę razy złożyło życzenia i śpiewało "Sto lat!". Ten dzień był dla mnie moim najlepszym dniem na MSP jaki mogłam kiedykolwiek mieć. Jestem bardzo zadowolona z tego że mam takich cudownym przyjaciół na MSP ♥ Chciałabym Was pozdrowić. Dziękuje za ten piękny dzień na MSP nie wiedziałam że moje urodziny dla każdego tak wiele znaczą. Jestem z tego bardzo zadowolona. Przynajmniej jakieś prezenty dostałam na MSP. W realu nic tylko jakieś czekoladki i jedynie od każdego z dziadków 100 zł. Czyli to razem: 200 zł. No ale cóż szczęście że w ogóle dostałam jakieś pieniądze. Dobra, więc impreza się udała jak zwykle z dziewczynami się wygłupiałam. Było świetnie. Cieszę się bardzo ;3 Dziękuje raz jeszcze za takie piękne prezenty ♥ Pa :**

 To na tyle, mam nadzieję że Wam się podobały screeny. A teraz przepraszam idę w kimę :D
Pa, do jutra na MSP :D :D :D







1 komentarz: