czwartek, 12 lipca 2012

Mój banan xD (Wiolettosz)

Cześć kochani ♥
Witam znów w moim nowym kolejnym poście. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam screeny jakie sobie wczoraj z Wiolettoszem porobiliśmy ;D Teraz może trochę opowiem tą historię jak ona się zaczęła:
Historia zaczęła się od słodkich komplementów typu: "mój ty bananku xD", "mój ty kocie xD". No i zaczęliśmy tak sobie żartować bo Wiolettosz wyglądał jak banan, a ja jak kotek ;D Miałam nowy strój, który przypadł mojemu mężowi do gustu xD Bo jam zwie się kocica xD Wiem, dziwna jestem, a z drugiej strony Wiol29 też jest dziwna. Obie mamy ze sobą coś wspólnego. Obie lubimy banany < 3 i koty też < 3.
Dobra, to na tyle. Później znowu napiszę kolejnego posta ;)
I jeszcze pokaże Wam nasze screeny jakie sobie porobiliśmy xD:

I na koniec mój najulubieńszy gatunek banana
(Wiolettosz):
Bay ♥







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz